• Kaisa Kavat

Spotify Premium?

Nu kommer några dumma frågor om Premium ....

Hur betalar man Spotify Premium...känner inte för att lämna ut kontonr ...

Blir det bättre ljudkvalite med Premium? Det har vart kasst när jag kopplat in vanligt gratis. Kan det ha med det att göra eller är det ngt annat?

Kaisa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-30 14:49
    Om man köper Premium, kan man installera det på flera ställen.... typ hemma o jobbet?

/Kaisa
  • Svar på tråden Spotify Premium?
  • Anova

1) Via kort , Visa MasterCard eller American express
    2) Via Pay-pal
    3) Pressbyrån och 7-Eleven har "kontaktkort".

• Anova

Ja just det.. Det har bättre ljudkvalitet då man betalar för kontot.

• Myten
    Anova skrev 2011-04-30 11:11:33 följande:
    1) Via kort , Visa MasterCard eller American express
    2) Via Pay-pal
    3) Pressbyrån och 7-Eleven har "kontaktkort".
    4. Via Telia. Man kan få det på sin mobilfaktura eller bredbandsfaktura.
  • cloudberry79

Om du har premium är det kopplat till ditt användarnamn, så du har alltid premium på alla datorer där du loggar in, men låtar du synkat offline finns bara synkade på den dator där du gjort själva synkningen, du måste streama de om du loggar in på någon annan dator (antar att det funkar så på mobil också, det har jag inte testat).

If you love me - please don't feed me!
  • Annanym

Kort eller Paypal verkar enklast. Kolla om din bank har engångskort (man skapar begränsade kortnummer som har en beloppsgräns och slutar gälla efter viss ganska kort tid, någon månad eller så).

• Filemon Syklon
    Annanym skrev 2011-04-30 17:02:36 följande:
    Kolla om din bank har engångskort (man skapar begränsade kortnummer som har en beloppsgräns och slutar gälla efter viss ganska kort tid, någon månad eller så).
    Det låter ju inte som något hållbart alternativ om man ska abonnera på Spotify.
    God's away on business
  • Annanym
    Filemon Syklon skrev 2011-04-30 17:18:51 följande:
    Det låter ju inte som något hållbart alternativ om man ska abonnera på Spotify.
    Ja, men om man vill prova en period kan det ändå vara ett alternativ. Håller med om att det inte går att göra månadsbetalningar med ett sådant kort...
  • Filemon Syklon
    Annanym skrev 2011-04-30 17:38:25 följande:
    Ja, men om man vill prova en period kan det ändå vara ett alternativ. Håller med om att det inte går att göra månadsbetalningar med ett sådant kort...
    Håller med om det.
    God's away on business
  • c0ol

Kortbetalning är annars det säkrast alternativet, använder du kreditkort så får du alltid tebax pengarna, paypal är bra det med, men då lämnar du ut kortnr till paypal istället.

Följ mig på twitter www.twitter.com/ralftraskman
  • Annanym
    Filemon Syklon skrev 2011-04-30 17:58:47 följande:
    Håller med om det.
    Bra, då håller vi alla med varandra...Flört
  • Filemon Syklon
    Annanym skrev 2011-04-30 19:23:42 följande:
    Bra, då håller vi alla med varandra...Flört
    Nu sjunger vi "We shall overcome"
    God's away on business
  • Kaisa Kavat

....jag är osäker på kort för att jag inte vet hur jag går till väga om man vill säga upp abbonemanget.... har ju hört att Spotify inte har ngn fungerande kundtjänst,,,,,

/Kaisa

• Filemon Syklon
    Kaisa Kavat skrev 2011-05-02 06:27:54 följande:
    ....jag är osäker på kort för att jag inte vet hur jag går till väga om man vill säga upp abbonemanget.... har ju hört att Spotify inte har ngn fungerande kundtjänst,,,,,

/Kaisa
    Du kan säga upp abonnemanget direkt från deras webbsajt.
    God's away on business
Svar på tråden Spotify Premium?