• Anonym (överraskning!)

    Vad har du gjort för överraskningar?

    Vad har du gjort för överraskningar för din partner? (i sexväg alltså) Klätt upp dig på något speciellt sätt eller gjort något extra i sängen till exempel. :)

    Jag skulle så gärna vilja överraska min pojkvän, men har idé-torka! Så jag tänkte kolla om det är någon som har gjort något speciellt :)

  • Svar på tråden Vad har du gjort för överraskningar?
  • Anonym

    Jag bjöd min man på en hotellnatt och till den köpte jag en latexkorsett och en svart dildo som jag sedan lekte med inför honom på hotellet. Mycket uppskattat!

  • bystoman

    vi brukar ibland väcka varandra med att smeka och slicka. Själv gillar jag att bli väckt när min kvinna runkar och suger mej...Och jag gör tvärt om...skönt att väcka henne med min tunga och slicka henne..

  • Anonym

    En gång i vintras när sambon kom hem från jobbet låg jag under en filt i soffan, han kom och satte sig bredvid mig och pratade - men när jag lyfte på filten och visade att jag var naken på underkroppen och dessutom hade en stor svart dildo inkörd så slutade han prata Tungan ute Det var en stor överraskning för honom att hitta mig sån...

  • LeHannes
    Anonym skrev 2011-04-30 12:57:20 följande:
    En gång i vintras när sambon kom hem från jobbet låg jag under en filt i soffan, han kom och satte sig bredvid mig och pratade - men när jag lyfte på filten och visade att jag var naken på underkroppen och dessutom hade en stor svart dildo inkörd så slutade han prata Tungan ute Det var en stor överraskning för honom att hitta mig sån...
    Åh NAJS!
    Mera sånt! :D
  • Tenshii

    Nu är jag kille, men detta var ändå en ganska liten sak som var väldigt uppskattad då jag genomförde det.

    Hade varit iväg på en resa nere i europa ett tag, något dåvarande tjejen inte gillade helt på slutet. Hon saknade vad jag hade att erbjuda. När jag väl kom hem så skulle hon dyka upp en stund efter mig. Passade på att duscha och göra mig i ordning var på jag la mig på sängen och väntade. När hon väl dök upp så hade jag knutit en röd rosett runt hela paketet som hon sedemera fick "öppna" och göra vad hon ville med. Inte så mycket som sagt, men det gick väl hem =)

    Tycker att småsaker ofta blir de bästa, stora projekt kan gärna bli dåliga av många anledningar. Bygga upp stämning med MMS och SMS under dagen är något som jag själv alltid har uppskattat tex. 

  • Pratt

    Min sambo körde min väninna hem efter att vi haft liten tjejkväll - det verkligen öste ner ute.
    Och när han kom tillbaka stod jag redo i nurse-dräkt i vardagsrummet. Det var länge hans fantasi och önskade att jag skulle köpa en sån dräkt... så det gjorde jag - i smyg.

    Det var väldigt uppskattat :)

  • Anonym (överraskning!)
    Tenshii skrev 2011-05-09 21:39:41 följande:
    Nu är jag kille, men detta var ändå en ganska liten sak som var väldigt uppskattad då jag genomförde det.

    Hade varit iväg på en resa nere i europa ett tag, något dåvarande tjejen inte gillade helt på slutet. Hon saknade vad jag hade att erbjuda. När jag väl kom hem så skulle hon dyka upp en stund efter mig. Passade på att duscha och göra mig i ordning var på jag la mig på sängen och väntade. När hon väl dök upp så hade jag knutit en röd rosett runt hela paketet som hon sedemera fick "öppna" och göra vad hon ville med. Inte så mycket som sagt, men det gick väl hem =)

    Tycker att småsaker ofta blir de bästa, stora projekt kan gärna bli dåliga av många anledningar. Bygga upp stämning med MMS och SMS under dagen är något som jag själv alltid har uppskattat tex. 
    Självklart är killar också varmt välkomna att kommentera! :) Och jag håller med om att det ofta är så saker som blir bra ^^
  • jekyll
    Tenshii skrev 2011-05-09 21:39:41 följande:
    Nu är jag kille, men detta var ändå en ganska liten sak som var väldigt uppskattad då jag genomförde det.

    Hade varit iväg på en resa nere i europa ett tag, något dåvarande tjejen inte gillade helt på slutet. Hon saknade vad jag hade att erbjuda. När jag väl kom hem så skulle hon dyka upp en stund efter mig. Passade på att duscha och göra mig i ordning var på jag la mig på sängen och väntade. När hon väl dök upp så hade jag knutit en röd rosett runt hela paketet som hon sedemera fick "öppna" och göra vad hon ville med. Inte så mycket som sagt, men det gick väl hem =)

    Tycker att småsaker ofta blir de bästa, stora projekt kan gärna bli dåliga av många anledningar. Bygga upp stämning med MMS och SMS under dagen är något som jag själv alltid har uppskattat tex. 
    Så gjorde jag oxo en gång för några år sedan, när frugan fyllde år.
    Men hon bara vände på sig och sa att hon inte tycker om mjuka paket...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-30 12:57:20 följande:
    En gång i vintras när sambon kom hem från jobbet låg jag under en filt i soffan, han kom och satte sig bredvid mig och pratade - men när jag lyfte på filten och visade att jag var naken på underkroppen och dessutom hade en stor svart dildo inkörd så slutade han prata Tungan ute Det var en stor överraskning för honom att hitta mig sån...
    Underbar idé! Jag kan tänka mig att han tände till snabbt.
    En liten fråga bara. Var det en planerad överaskning eller han du bara inte klart innan han kom hem? Flört
  • Anonym

    Genom att våra barn åker till sin skola innan vi åker till jobbet brukar jag då och då överraska min man med att ge honom en riktig avsugning precis innan han går ut genom dörren och åker till jobbet. Det brukar vara väldigt uppskattat.

  • Anonym (:))

    jag väckte killen för första gången för några veckor sedan med att smeka honom och precis sen när jag märkte att han började vakna till och märka att han inte bara drömde så sög jag av honom! sen somnade vi gott om efteråt, och dagen efter fick jag ett mail från honom att det var det underbaraste sättet han någonsin blivit väckt på, så jag antar att han gillade det :D

    men annars inte vet jag om jag gjort så många överraskningar i sängen..inte vad jag kan komma på just nu iaf,. så hänger nog kvar i den här tråden och ser om jag kan bli inspirerad :)

  • Anonym (#3)
    Anonym skrev 2011-05-10 07:50:57 följande:
    Underbar idé! Jag kan tänka mig att han tände till snabbt.
    En liten fråga bara. Var det en planerad överaskning eller han du bara inte klart innan han kom hem? Flört
    Absolut en planerad överraskning - om jag vet att jag kan få sex vill jag inte onanera.
  • trollmor

    Jag klär alltid ut mig till tomtemor på julen, bunny på påsken, dalkulla till midsommar och en överaskning varje halloween och väcker min man på morgonen med en avsugning och en strippshow runt stången vi har i sovrummet :) Sen brukar jag alltid lägga in något bus ibland. En gång köpte jag ett stort silverfat och la mig på det och sprutade grädde över kroppen som typ bikini och la på jordgubbar, det gillade han att komma hem till efter en arbetsdag! :) fast innan han satte på mig så tog han en limpmacka och ett glas mjölk... Månaden efter köpte jag en sumodräkt och lade mig på fatet men då fick jag inget :)

  • fredrikjon82

    Väldigt informativ och intressent tråd måste jag säga, känns lite som lektyr

  • Anonym (Bästa killen)

    Jag väckte min flickvän med att släppa en jävla brakskit i ansiktet på henne :D

  • Anonym (Bästa killen)

    Tänkte tillägga att hon kände ett jävla vindrag innan hon kastade ut mig ur sovrummet :D

  • Josse112

    Den första julen jag och min pojkvän spenderade tillsammans köpte jag några fina saker, men sedan slängde jag med en tub kolasås (sådan man brukar ha på glass) som jag tänkte att jag kunde slaksa i mig när jag sög honom....

    Sedan blev det så att vi firade jul hos hans föräldrar. Jag hade trott att jag och min pojkvän skulle få möjlighet att öppna våra paket på tumanhand, i alla fall ett av dem, men min pojkvän hade lagt fram alla paketen i en fin hög på bordet så det var svårt att smussla undan. "Äh! Skit i det! De fattar ändå inte vad jag tänkte ha kolasåsen till" tänkte jag. När paketet öppnades utbrast alla: "Oj! Kolasås!" Och sedan blev det dödstyst. "Svärmor" skrattade och min killes syster sade "Ja, det kan ju vara användbart", så min tanke med det hela var nog ganska genomskinlig.

    Nåväl, kolasåsen var god på snoppen i alla fall, lite för kletig dock Cool

  • Anonym (:))
    Josse112 skrev 2011-05-11 15:18:00 följande:
    Den första julen jag och min pojkvän spenderade tillsammans köpte jag några fina saker, men sedan slängde jag med en tub kolasås (sådan man brukar ha på glass) som jag tänkte att jag kunde slaksa i mig när jag sög honom....

    Sedan blev det så att vi firade jul hos hans föräldrar. Jag hade trott att jag och min pojkvän skulle få möjlighet att öppna våra paket på tumanhand, i alla fall ett av dem, men min pojkvän hade lagt fram alla paketen i en fin hög på bordet så det var svårt att smussla undan. "Äh! Skit i det! De fattar ändå inte vad jag tänkte ha kolasåsen till" tänkte jag. När paketet öppnades utbrast alla: "Oj! Kolasås!" Och sedan blev det dödstyst. "Svärmor" skrattade och min killes syster sade "Ja, det kan ju vara användbart", så min tanke med det hela var nog ganska genomskinlig.

    Nåväl, kolasåsen var god på snoppen i alla fall, lite för kletig dock Cool
    Haha, men vilken jäkla tur att det vara var kolasås då iaf :D
  • Josse112
    Anonym (:)) skrev 2011-05-12 11:35:30 följande:
    Haha, men vilken jäkla tur att det vara var kolasås då iaf :D
    Ja, en oskyldig tub kolasås är ju inte att vältra sig i synd precis, men nästa gång vi firar jul där så ska jag vara på min vakt med vad jag köper till sambon ;)
  • Anonym

    Idag kom den med posten - massagestaven som jag tänker överraska mun flickvän med. Hoppas hon gillar det. En liten (typ 15cm rosa sak) som fått bra betyg på siten jag handlade ifrån.

Svar på tråden Vad har du gjort för överraskningar?