förlossningsdeprisson
hejsan jag är mycket förvirad och ledesen jag har varit tllsammans med min fru i 3 år och vi fick ett underbart barn för 8mån och skaffade hundvalp för 4mån och köpte precis vårt första hus som vi alltid drömt om vi har pratat mycket senast för några dagar sen hur bra vi har det allt var perfekt enligt oss bådai levde vårat dröm liv. och vi står varandra mycket nära och känt varandra i snart 8 år nu är vi båda 23år men en dag i förgår så kom jag hem från jobbet och vi satt och åt middag när hon säger att hon vill skiljas hon vet inte varför hon har inga känslor för någon annan de lovar hon det är jag säker på att hon inte har heller hon säger bara att hon älskar mig men inte lika mycket hon har inget jobb inga pengar hon har ingenstans och ta vägen och hon vill absolut inte försöka på något sätt finns inga sätt och ändra henne det är precis som hon är helt känslokall känner ingeting jag har pratat med alla hennes\våra kompisar och hennes mamma och ingen kan förstå varför jag känner mig mycket kluven vet inte vad jag ska göra men jag älskar henne fortfarande överallt annat lika så våran son men jag vill hjälpa henne hon är mitt allt och min son. och då börjar jag undra om det är någon sorts depirssion eller mano deprisson hon har fått efter förlossning det är den enda förklaringen jag fått av min och hennes familj och om det nu skulle vara så vad kan jag göra så jag får tillbaka min fru om det går på något sätt över huvetaget eller åtminstonde hjälpa henne på nått sätt
hoppas jag får nått svar tack på förhand
mvh
förvirrad och ledsen