Rast/lekplats nära E4 vid jönköping?
Jag behöver tips på bra plats, där jag och mina 2 barn (2 och 4 år) kan äta medhavd lunch och leka av oss. Det ska vara i häjd med jönköping, nära E4:an.
Jag behöver tips på bra plats, där jag och mina 2 barn (2 och 4 år) kan äta medhavd lunch och leka av oss. Det ska vara i häjd med jönköping, nära E4:an.
Eurostop brukar vara populärt att stanna till på. Finns lite gräsmatta - nån lekpark tror jag - bensinmack, lite affärer osv. Precis i höjd med/i Jönköping är det :)
Annars finns det ett rastställe som heter Torsvik just söder om jönköping, en bensinmack, nån restaurang, bänkar o bord i "skogen" och liten lekplats.
Det är gott on rastställen däromkring.
Att käka medhavd matsäck i borgen strax innan jkpg kan ju vara kul för ungarna annars!
Tack för tips! Menar du Brahehus? Jag tror att det ska regna på tis, så Brahehus är ju inte så bra då, maten blir blöt...
Ikea är bra =) men inte för medhavd mat, men för en billigpenning har ni antingen mat eller korv,
Ja, Brahehus var det jag tänkte på :) men som du sa, regnar det är det ju inte så roligt.
Finns en stor fin lekplats vid munksjön, inte så kul om det regnar kanske.