Gravidyoga var i Stockholm?
Hej!
Jag undrar om någon kan rekommendera ett bra, prisvärt ställe att utföra gravidyoga på i Stockholm och allra helst på Södermalm.
Hej!
Jag undrar om någon kan rekommendera ett bra, prisvärt ställe att utföra gravidyoga på i Stockholm och allra helst på Södermalm.
www.ashtangayogashala.nu ligger på Gotlandsgatan, Söder:)..superbra ställe med en kanonbra instruktör. Kostar 140 kr för drop-in och 1100 för 10 ggr-kort. Går själv där!
mamma80/v.34
Finns på Eriksdalsbadet oxå men den har slutat för terminen. Börjar igen i januari. Hon som är ledare är super! plus att hon har egna barn o hjälpt sin syster att föda sina barn. jag tror att jag betalade 1000 kr för 10 ggr.
Instämmer med Mamma 80. Ashtanga Yoga Shala på Gotlandsgatan är suvveränt! Jag gick en kurs när jag väntade sonen och hade enormt mycket hjälp av den före, under och efter förlossningen.
Tack så mycket! Jag kollar in båda ställena.
Måste man ha nån erfarenhet av yoga sen förut? För jag är helt rudis. Fast äger en matta gör jag, för jag har pysslat lite med pilates.
Kolla också atmajyoti på nortullsgatan i Stockholm.
www.atmajyoti.se/
jag vill så gärna börja på gravid-yoga efter nyår men alla jag har hittar här i stockholm är på dagtid eller eftermiddag. jag jobbar heltid och kan då inte förräns tidigast efter 17. vet ni något bra ställe som har kvällskurser? hur gör ni alla andra?
frk 7--på Gotlandsgatan, se mitt tidigare inlägg, har de drop-in lektioner på söndagarna..perfekt för oss som fortfarande jobbar. En gång kvar nu på söndag innannjuluppehåll, sen börjar det igen efter tretton-helgen.
tummy-många av de som går i vår grup har aldrig tränat yoga innan, o det är inga problem. Man anpassar alla övningarna efter sin egen kropp o sin förmåga.
Mamma 80: Är det bara att börja när som på söndagarna på Gotlandsgatan? Drop-in skulle passa mig perfekt. Vilken tid är det?
kaz--japp, det börjar 12.15 och håller på till 13.45 .Man bör vara där ca 30 minuter innan då det brukar bli fullt. Kostar 140 kr eller om man köper kort, 1100 för 10 ggr, som gäller under 3 månader. Bara o börja när man känner för det. Jag ska själv dit på söndag, så häng gärna med:)
Mamma 80: Jag hinner tyvärr inte nu till helgen men efter jul hänger jag gärna på. Tack för info
Yogashala har kvällskurser också!
Vet inte om det finns i Sthlm också men där jag bor har Friskis och svettis yoga för gravida.
frk t, Barnmorskorna i Gamla Stan har gravidyoga på tisdagar kl 17 respektive 18.30. Vårens kurser börjar 10 januari, 14 mars och 16 maj. Det kostar 1000 kr för 8 gånger. Du kan kontakta yogaledaren för mer info: Estela Mathlein 08-720 78 00 eller gravidyoga@estela.se.