• mysig10

Arguineguin, Gran Canaria

Har någon varit på detta Sunwing Resortet med Vingresor?
    Är det fint, har du foton, bra eller dåligt med stället.... kommentarer...
    Hur långt är det till Anfi beach? står "promenad avstånd" i katalogen (?)

Vi ska dit i Oktober 2006, Jag, mannen, dotter 1 på 14år och dotter 2 på knappt 1 år då. Samt vårrespektive svärföräldrar...
    Är det ett bra ställe?

• Svar på tråden Arguineguin, Gran Canaria
  • väntar o längtar

Var där för ett antal år sen och det var jättebra, då i varje fall var det ett väldigt lugnt ställe. Enda nackdelen med det stället är att det är för kallt i havet för att bada - även på sommaren. Men då är jag en riktig badkruka.

Bonussonen gillade stället så bra att han såg till att åka dit med sin mamma med familj i år igen.

Se till att boka en lägenhet mot havet och inte mot vägen för den var väldigt trafikerad och störde visst de som bodde i de lägenheterna.

Anfi Beach ligger kanske 5 minuter promenad västerut.

• nattinattio

det är väll helt ok ställe, har varit just på de hotellet bara på "besök".
    lägger in några bilder.. annars har vi varit mycket på GC, dottern är tom döpt i san augustin, GC

• LiM

Vi var till Anfi Beach nu i november och jag och lillan (1 år) badade i havet hur mycket som helst..

• nattinattio

hm hade bara en bild där man kunde se nått av området, har även filmsnuttar tagna med digitalkamera, kanske går det att maila till dig, om du vill? vet inte riktigt hur stora filerna blir..

• Kollsmitt

Dit ska vi åka på bröllopsresa i maj!! Hoppas att det är bra där!

Svar på tråden Arguineguin, Gran Canaria