Sexproblem
hej hoppas du/ni förstår mig.
jag har problem med min man angående om sex. allt började från och med i början av förra året då jag och min man hade sällan sex av någon anledning, undertiden så använde han endag min mobil och tittade på porr i toaletten då kom jag på honom och blev både chockat och ledsen, och han påstog att han ville bara bli av med stånget o att han inte ville göra mig ledsen. fr o m då så hade vi kanske 1-2ggr i veckan sex ibland 1gg veckan. men då blev jag gravid och det var då " helveten lösnade" gravidteten var planerad men sexlivet dog.
han ville inte ha sex med mig och han hittade på orsaker alltid när jag frågade om det att (han är trött) (har ont i huvudet) men sen i december då vi fick vårt lilla ängel så har vi kanske haft några ggr ca 1gg månaden.
jag vet inte varör han inte vill ha sex med mig. för enligt i mig så är sex oxå viktig i ett förhållande. dör sexlusten i så är jag rädd för att allt annat dör oxå
för jag älskar att ha sex, om det gick så skulle jag kunna vilja ha varje dag
vad är det för fel på mig??
jag är bara 24år och han är 3år äldre än mig så det är inte att vi är gamla eller nåtsånt
jag har alltid varit smal typ50kg men sen jag blev gravid så har jag gått upp i vikt nu är jag ca 66kg det är inte mycket då jag ammar och det men han påpekar alltid att jag är tjock många ggr dagligen, jag har blivit less på det att ta upp om min vikt typ varje dag.
snälla hjälp mig
hoppas jag får svar snarast
Hälsningar
orolig person
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-02 23:31
hej jag ville bara lägga till att vi älskar verkligen varandra och vi har gått genom mycket för att vara unga och jag skulle aldrig byta honom mot någon annan det är bara glädjen och lusten som förvann.
vi har kämpat för att vara gifta och klara oss utan familjens stöd. vi har allt en ungdom kan behöva eller önska som vi har bra utbilningar med bra inkomst 30-40 000kr sammanlagd efter skatt,vi har varit ihop 3år och gifta 5år=8år men ändå något fattas vet ej vad det är.