• Anonym (Monkey)

Sett en Monkey Rocker nån?

Hej
    Jag har sett den tidigare men inte tänkt att den kunde vara så bra men så fick jag se ett klipp inne på Xhamster som var så häftigt. En sån här skulle jag lätt köpa till frun, synd att hon inte är så intresserad!

xhamster.com/movies/363076/mon_plaisir.html

/Mors mors!

• Svar på tråden Sett en Monkey Rocker nån?
  • Anonym (Monkey)

Är det ingen som har ens reflekterat över en sån här leksak?
    Vad tror ni är den bra?
    Skulle du prova om du fick chansen?
    Är den värd pengarna? (ca 5000

Vad jag tror gör den så bra är att tjejerna själva kan bestämma när och då hur djupt den ska komma in.
    Med en enkel rörelse så bestämmer du själv hela rörelsen.

Vad tror ni?

• PruttPottan
    Anonym (Monkey) skrev 2011-05-03 10:51:18 följande:
    Är det ingen som har ens reflekterat över en sån här leksak?
    Vad tror ni är den bra?
    Skulle du prova om du fick chansen?
    Är den värd pengarna? (ca 5000

Vad jag tror gör den så bra är att tjejerna själva kan bestämma när och då hur djupt den ska komma in.
    Med en enkel rörelse så bestämmer du själv hela rörelsen.

Vad tror ni?
    Ja va fan, är man singel och inte får till det med nån och har platsen varför inte.

Såg onekligen trevlig ut =)
    Låt den som kan stava skriva - Låt oss andra tala.
  • Anonym (Monkey)

Jag tycker formen och hela lösningen är riktigt intressant.
    Den är inte bara vacker att se utan den ser verkligen ut att fungera riktigt bra.

5000:- är tyvärr lite för mycket men jävligt läcker!!!

• Anonym

Jag skulle inte vara särskilt intresserad. Det enda upphetsande med penetrationssex är samhörigheten med personen man älskar. De flesta tjejer får bara orgasm via klitorisstimulans, så sånt här känns som mycket pengar och jox för något som inte är lika effektivt som en enkel vibrator.

• PruttPottan
    Anonym skrev 2011-05-03 16:29:56 följande:
    Jag skulle inte vara särskilt intresserad. Det enda upphetsande med penetrationssex är samhörigheten med personen man älskar. De flesta tjejer får bara orgasm via klitorisstimulans, så sånt här känns som mycket pengar och jox för något som inte är lika effektivt som en enkel vibrator.
    Oj, ja.. Jag har väl alltid vetat att jag inte är som de flesta tjejer.. Lite hårt in och ut och jag har sprutat ner sovrummet *s*

**

Med en sån här möbel slipper man ju kladdiga fingrar osv. Dildosar är inte gjorde av kvinnor anser jag..
  • Anonym
    PruttPottan skrev 2011-05-03 21:47:48 följande:
    Oj, ja.. Jag har väl alltid vetat att jag inte är som de flesta tjejer.. Lite hårt in och ut och jag har sprutat ner sovrummet *s*

**

Med en sån här möbel slipper man ju kladdiga fingrar osv. Dildosar är inte gjorde av kvinnor anser jag..
    Kladdiga fingrar är väl lättare att göra rena än en möbel?
  • PruttPottan
    Anonym skrev 2011-05-03 21:51:44 följande:
    Kladdiga fingrar är väl lättare att göra rena än en möbel?
    En möbel som är till för att ha sex på.. Visserligen, men jag vet inte om du vet vad fontänorgasmer innebär :P
  • Xpando

Otroligt att det finns såna här leksaker, hade jag pengarna så skulle jag lätt köpa en till frun.

• Anonym (milf)

Jag fattar inte varför du vill lägga pengar på en sån? Vill du inte ha sex med frun själv??? Jag föredrar ju att bli penetrerad av min karl, och inte en maskin. Tycker faktiskt den verkar riktigt tråkig för att vara så dyr, och inte värd pengarna. Jävligt osexig faktiskt! Då är en en äkta morgonritt att föredra!
    Jag använder hellre en bra dildo för hand om det inte finns en duglig man i närheten. Finns ju sånna med sugpropp som man kan sätta fast på väggen eller en stol.
    Hade nog börjat undra om min karl viljat köpa en sån här makapär. Skulle börja tro att han tröttnat på att ha sex med mej... Det är väl mycket bättre att ni lägger dom pengarna på en resa, spa-helg eller nåt annat romantiskt som jag tror hon skulle uppskatta mer. 

• Anonym

Jag är tjej och mitt intryck är att det där är en maskin gjord av en man för att män ska se på. Rent stimulansmässigt tror jag inte att det ger så himla mycket för tjejen. Jag skulle iaf inte hurra för det.

• Gunny
    Anonym skrev 2011-05-06 11:29:38 följande:
    Jag är tjej och mitt intryck är att det där är en maskin gjord av en man för att män ska se på. Rent stimulansmässigt tror jag inte att det ger så himla mycket för tjejen. Jag skulle iaf inte hurra för det.
    Jag kan bara hålla med, gungstol och dildo kombinerad. Absolut inget för mig.
  • Major
    Hur ska man får till en kommade  härlig orgsam? Vad är det bästa? Hur vill ni göra får till det?
    Tvåbarnsmamma som längtan efter att bli trebarnsmamma. Fick min mens den 29 April-11.
  • Anonym
    Major skrev 2011-05-07 18:46:22 följande:
    Hur ska man får till en kommade  härlig orgsam? Vad är det bästa? Hur vill ni göra får till det?
    Vad har det med trådstarten att göra?

Det som är bäst är väl individuellt förresten?
  • Major
    Anonym skrev 2011-05-07 18:51:58 följande:
    Vad har det med trådstarten att göra?

Det som är bäst är väl individuellt förresten?
    VA!? Förvånad
    Tvåbarnsmamma som längtan efter att bli trebarnsmamma. Fick min mens den 29 April-11.
  • MansonDust
    Major skrev 2011-05-07 18:46:22 följande:
    Nu får du ge dig. Sluta posta samma fråga i alla trådar!
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Anonym (Penetrationstjej)

Är tjej och älskar att bli penetrerad så jag hade gärna testat denna mackapär! Hade nog inte köpt den själv med tanke på priset, men det ser jäkligt skönt ut att sitta på den

• Anonym (dp?)

Jo, den ser väl skojig ut, men... ain't nothing like the real thing

För mig sitter det mesta i huvudet. Ingen sexpryl är alltså tillräcklig för att hålla mitt intresse någon längre tid, vill ha en annan människa att dela upplevelserna med. Fast det ser ju faktiskt ut som att det kan få plats en till bakom henne? dp-hjälpmedel?

• Anonym (Penetrationstjej)
    Anonym (dp?) skrev 2011-05-08 15:12:05 följande:
    Jo, den ser väl skojig ut, men... ain't nothing like the real thing

För mig sitter det mesta i huvudet. Ingen sexpryl är alltså tillräcklig för att hålla mitt intresse någon längre tid, vill ha en annan människa att dela upplevelserna med. Fast det ser ju faktiskt ut som att det kan få plats en till bakom henne? dp-hjälpmedel?
    Fast att det är en sak och inte en människa gör det lite extra pirrigt i mig. Det blir lite mer kinky och speciellt att bli penetrerad av ett föremål

Men som en långvarig investering är den nog tämligen värdelös, det känns mer som en pryl man testar då och då
  • Anonym (dp?)
    Anonym (Penetrationstjej) skrev 2011-05-08 15:21:22 följande:
    Men som en långvarig investering är den nog tämligen värdelös, det känns mer som en pryl man testar då och då
    Ja, det skulle vara en pryl för en sexklubb gissar jag, bara att byta ut dildon och torka av i övrigt
Svar på tråden Sett en Monkey Rocker nån?