• patti87

morsdag?

när är mors dag i sverige?

• Svar på tråden morsdag?
  • lia76

Alltid sista söndagen i maj (=

Likaså är farsdag alltid andra söndagen i november (=

(=
  • Micke08

Japp, några presenttips? Alltid svårt om man inte ska ta det säkert och köpa blommor.

• patti87

ja för mig blir det till och skicka ett fint kort till mamma...hon bor i sverige..(jag i tyskland)
    brukar skicka kort annars spontant med..men ville ju veta när det är morsdag i sverige..för här i tyskland är det nu på söndag..

men i början av juni kommer hon till oss och stannar i 2 veckor...gud vad jag saknar min älskade mamma!!

• lia76
    patti87 skrev 2011-05-04 08:03:06 följande:
    ja för mig blir det till och skicka ett fint kort till mamma...hon bor i sverige..(jag i tyskland)
    brukar skicka kort annars spontant med..men ville ju veta när det är morsdag i sverige..för här i tyskland är det nu på söndag..

men i början av juni kommer hon till oss och stannar i 2 veckor...gud vad jag saknar min älskade mamma!!
    Förstår hur du känner det... Min mamma och jag själv bor dock i Sverige båda, men har drygt 50 mil emellan
    (=
  • patti87
    lia76 skrev 2011-05-04 13:07:58 följande:
    Förstår hur du känner det... Min mamma och jag själv bor dock i Sverige båda, men har drygt 50 mil emella
     tycker att det är sjukt jobbigt och ha mamma så långt bort...hmm 1300 km nästan.... ;(
Svar på tråden morsdag?