• vildkatten

Mammaledig i Midsommarkransen söker vänner

Hej alla!

Jag flyttar till Midsommarkransen i slutet av denna månad med min sambo och dotter på snart 3 månader. Undrar ifall det finns fler i området och häromkring som är mammalediga och vill hitta på roliga saker tillsammans?
    Jag är 36 år, jobbar med tv produktion annars och är från Göteborg. Gillar galna upptåg, äventyr och allt som kittlar sinnena men får göra det på en lugnare nivå nu för tiden  

Häng på och låt oss dela denna härliga tid!

• Svar på tråden Mammaledig i Midsommarkransen söker vänner
  • Siriva

Hej,
    Väntar på att bebis nummer två ska komma när som helst! (BF 27/4)
    Har en son på 4 år. 
    Har bott både i Midsommarkransen och vid Telefonplan.
    Bor numera Älvsjö/Fruängen (några busshållsplatser ifrån).

Jag träffas gärna när bebisen har kommit och man har "landat lite".

• vildkatten

Hej!

Vad kul, roligt att du hörde av dig. Lycka till med förlossningen, det verkar vara dags snart ju  

• Siriva

Den 3 maj klockan tio i fyra på morgonen föddes Lillebror Edvin.
    Nu är vi hemma igen och allt gick jättebra. 

• decemberbarn2010

Hej,
    bor i Skärholmen med en 4 månaders, inte supernära men iaf samma sida av stan Träffas gärna och snackar bäbis någon gång.

• Pimkie

Hej! Bor i kransen och har en som på 9 mån. Träffas gärna någon dag!

• vildkatten

Vad kul att vi blev ett gäng! Jag hör av mig när vi kommit i ordning i nya hemmet!

Hej så länge
    /Agnes 

• Xanadu

Jag bor i aspudden så det är inte heller långt. Har en snart 6-månaders och en 2-åring. Den senaste mammaledigheten har inte alls varit lika kul som den förra så jag vill gärna träffa lite nya människor och hitta på roliga saker.

• Juliaa80

Hej på er! Jag bor i midsommarkransen och har en son som är 4 månader. Jag vill gärna lära känna fler föräldralediga och hitta på en massa skoj : ) 

• EvaA01

En till söderortsbo, bor i Skärholmen (Sätra) med son på 3,5månad.

Träffas gärna nån dag och hittar på något skoj eller bara ta en promenad i solen! =)  (lite jobbigt dock då sonen kommit på att det finns massa annat skoj att titta på utanför vagnen så ibland kan det bli väldigt gnälligt att bara ligga där..! Skrattande )

Svar på tråden Mammaledig i Midsommarkransen söker vänner