• Chleeo

Fika, sällskap, playdate i Lerum.

Hej.

Jag heter Maja, är 36 år och bor i stort hus i Lerum sedan juli 2009, är hemma-mamma med min dotter Julia som blir 3 år i juli.
    Hon har aldrig gått på dagis utan jag har haft förmånen att få vara hemma med henne på heltid i alla år..
    Den 21 april trodde vi att vi skulle få en lillasyster men hon har fortfarande inte kommit så det blir ett "mitten av maj" barn istället..
    Hur som haver, så är jag hemma och mammaledig då två år till.

Finns det fler hemma-mammor med barn i snarlik ålder med JUlia? (3 år)
    Som kan tänka sig att vilja ses för playdates, utomhuslek, picknick, promenader och bara snacka bort en massa tid för oss mammor och att barnen får leka.

Trots att detta området är fullt av barn i hennes ålder så verkar alla gå på dagis och vi tillhör dom som känner att barnen är tryggast hemma så länge som det går, och jag älskar att vara hemma med henne och har alltid gjort. (bullmamma med höga klackar, hihi)

Som sagt, vi bor fantastikst, stor tomt, massa lekyta, härliga altaner, fem minuter ner till sjön och skogen inpå, här finns massa plats och ork för lek.

Vi har en blogg där vi dagligen skriver så titta gärna dit.
    men som sagt, lämna gärna ett litet avtryck, det vore trevligt med lite sällskap.

Må gott.
    Maja
    rundvandring.blogspot.com

Svar på tråden Fika, sällskap, playdate i Lerum.