• LHUF

iphone och tele2 någon? Hur får man igång surfen?

Någon som har iphone och tele2?

Idag har mitt abonemang ändrats till snackis surf enligt plan, men hur f'n får jag igång surfen på mobilen?  Jag har slagit på mobildata, följt instruktioner på tele2 men det funkar inte..

Hur gör man?

Tilde 080319
  • Svar på tråden iphone och tele2 någon? Hur får man igång surfen?
  • LHUF

jo får väl göra det, fick vänta en evighet igår

Tilde 080319
  • Marianne84

Wifi är ju på om man ska koppla upp sig på de trådlösa internet hemma :) Läs på Apples hemsida så får du hjälp också.

• Marianne84

Hade skickat bild hur Mina inställningar ser ut men man kan inte lägga upp bild här Med telefonen :( jag har en iphone 4 med tele2

• SilverEmma

Marianne - Jag vet, det var därför jag undrade om den var på. För då kommer man ju inte in på telefonens surf. Gjorde själv det misstaget när min ajfån var ny och svor långa ramsor innan jag fick rätt på det.

• Marianne84

Jag har min på hela tiden för den växlar själv beroende på vart jag är. Smart faktiskt :)

• LHUF

Fick nog rätt på det till slut, nu är jag ute och nu är det en liten rund ring uppe bredvid där det står tele2 se

• Marianne84

Då har du inte 3G mottagning.

• LHUF

Haha sambon kom och styrde upp det så nu funkar det. Vågade inte trycka på något som jag inte hade koll på

• Marianne84

Haha okej.. Härligt att du har fått hjälp. De finns många roliga appar till iphone iaf. En rolig leksak. Använder min flitigt :)

• LHUF

Jo hade en gammal iphone förrut men Ingen surf på den förutom när man var hemma. Men jag skulle ha svårt att byta till någon annan nu när jag är fast i denna.

• Marianne84

Vilken är din favorit app?

Svar på tråden iphone och tele2 någon? Hur får man igång surfen?