• Svar på tråden Vilken färg på den här klänningen?
  • Lindreas

Jättesnygg! Jag hade valt en lila, den ser lite mer avslappnad ut, liksom "träffa kompisarna på stan och ta en öl", den svarta ser ut som en cocktail-klänning, inget man har till vardags. Men det beror såklart på när du tänkt använda den!

• Fr1dlyst

Den lila, skitsnygg! Och man ser detaljerna lite bättre på den..

Axel 080415 och Ludvig 100315 <3
  • busgrodan

skulle ha valt den lila, den känns mera lättanvänd vid olika tillfällen, sen så är lila min favorit färg så är kanske lite partisk

• La Lola

Lila

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • She is Me

jag gillar ju inte lila, hade valt den svarta eller den beiga (men nu var det ju inte den inte med som alternativ

Google is my friend ♥
  • SolOchSnö

Tack för svaren! Jag tycker om lila så jag föll direkt för den men så var den svarta också väldigt snygg. Jag vill ha klänningen mest som vardagsplagg, typ som Lindreas skrev för att gå ut spontant och vara snyggt klädd.

Jag tänkte att den svarta är lättare att matcha till olika kläder, men den lila kan man å andra sidan ha svarta strumpor och vit eller svart kofta till eller kanske en vit eller svart top inuti. Det kanske blir tråkigt med svart klänning och svarta strumpor (som jag har mest)?

• Lindreas
    SolOchSnö skrev 2011-05-03 14:48:17 följande:
    Tack för svaren! Jag tycker om lila så jag föll direkt för den men så var den svarta också väldigt snygg. Jag vill ha klänningen mest som vardagsplagg, typ som Lindreas skrev för att gå ut spontant och vara snyggt klädd.

Jag tänkte att den svarta är lättare att matcha till olika kläder, men den lila kan man å andra sidan ha svarta strumpor och vit eller svart kofta till eller kanske en vit eller svart top inuti. Det kanske blir tråkigt med svart klänning och svarta strumpor (som jag har mest)?
    Om det vore till fest skulle jag valt den svarta och matchat med lite färgglada smycken och så, men annars tror jag att den lila blir bäst. Jättesnygga, verkligen!
Svar på tråden Vilken färg på den här klänningen?