• converse

Gravid vecka 36 någon mer

Tänkte om det är någon mer som räknar ner som börjat fundera på förlossningen. Själv ser jag det med skräck blandad förtjusning men det ska allt gå bra hoppas jag.

• Svar på tråden Gravid vecka 36 någon mer
  • Hoppfull84

är också i v 36, hoppas på bebis inna BF 2/6, men tror eg inte det blir förrän en bra bit in i juni.
    tänkte iaf packa väskan i helgen, mest för att det vore roligt att få lite feeling av att det snart är dags!

• Eddam

Hej!

Jag är bara i v 35 men BF 11/6. Får man vara med ändå?!

Jag är gravid med mitt andra barn och jag bara lääängtar efter förlossningen. Sån grymt häftig upplevelse! 

• fruchti1

hej
    en till här som är i vecka 36, BF 4/6, är jätte orolig jag med, är mitt andra barn och verkar behöva snittas, han vill inte vända på sig, ska till vändningsförsök nästa vecka, orolig för det med

• Mammis me Tindra

Jag är också i v. 36, BF 3/6.

Är just nu sjukskriven för mkt sammandragningar och påverkad livmoderhals. Läkarna tror inte att jag kommer gå tiden ut, vilket jag är sååå glad över. Är rätt trött på det här nu ;)

Hur mår ni nu?

• converse

Klart du får va med det kan vara bra att ha med någon som vart med om de som kar lite koll

• Honey Bottoms

Här är en till som är i vecka 36 Glad BF den 3/6. Jag känner mig inte alls förberedd, tänker fortfarande att det är massa tid kvar tills bebisen kommer men det börjar ju faktiskt närma sig.

Är ni klara med alla inköp?

• converse
    fruchti1 skrev 2011-05-03 14:11:09 följande:
    hej
    en till här som är i vecka 36, BF 4/6, är jätte orolig jag med, är mitt andra barn och verkar behöva snittas, han vill inte vända på sig, ska till vändningsförsök nästa vecka, orolig för det med
    Hoppas vändningsförsöket går bra håller tummarna för dej
  • LinnéaLi

Bf 2/6 :) Känner mig väl rätt så förberedd.. fast samtidigt så känns det som en evighet kvar! :P har börjat spåna lite på ett förlossningsbrev och har iaf handlat hem det allra viktigaste! Hur ser det ut för er? Packat BB-Väskan?

Någon med blogg förresten? :) Vore skitkul att läsa då det endast handlar om några dagar emellan!
    Jag har iaf en: http://linneaamandawikman.blogg.se

• Mammis me Tindra

Vi fick panikköpa allt i v. 33 för att alla trodde det skulle bli bebis då, så här står vi med tvättade kläder, packad BB-väska och bäddad spjälsäng men utan bebis, hehe!

Svar på tråden Gravid vecka 36 någon mer