• Ettena

"Stackars lilla barn"

Hej!

Vill skriva av mej lite här på denna tråd.
    Kanske detta jag ska berätta om här inte angår mej, men kan inte låta bli.

Jag har fyra barn med mitt ex. vi separerade 07,Han var väldigt sträng mot barnen,skällde ,gapade och även en massa svärord som om dem vore tonåringar barnen var då 9-7-5-1 år gamla,så fort dem tex. spillde ett glas mjölk på bordet blev han som galen...men när det hände honom själv hämtade han bara trasan och torkade upp.till slut var jag borta från hemmet allt mer orkade inte att vara i närheten av honom,det var bara skrik och gap hela tiden det hördes långt ut på gatan och grannarna undrade säkert...såg på barnen att dem inte mådde bra han hade fått två chanser att bättra sig,funkade i några dagar och sen var det i gång igen,sa då till honom att jag tar barnen och flyttar,och gjorde det.

Barnen bodde hos mej och han träffade dem varannan helg som jag tyckte fungerade bra
    Han träffade en annan som han nu är sambo med och hon har ett barn på 5år.
    en dag så ringde han och ville ha barnen varannanvecka som säkert dem två har diskuterat men har inte pratat med det till mej..så jag blev ledsen och arg,men efter ett par dagar så ringde jag upp honom och sa att vi kan testa detta var i Maj-10.

Det verkade fungera bra tills nu...det är ännu mera väsen nu pga. sambons 5-åring som tydligen är väldigt bortskämd och mammig skriker för allt, och då har han nu börjat skälla på henne istället och jag vet hur jobbigt det var när jag bodde där...och nu så denna stackars tjej som får stå ut med detta elände mina barn tycker att hon är skit jobbig och vill nu flytta hem till mej,och mamman till tjejen gapar och skäller också på henne,jag tycker så synd om henne att alla är på henne hon är ju bara 5 år och tänker mycket på min egna 5 åring skulle aldrig vilja ha det så.har pratat med mina barn om henne och jag förklade att jag tyckte synd om henne när alla är på henne så mycket,men dem gillar henne inte alls när hon är på det humöret som då är ganska ofta,men man kan väl prata lungt med barnet och förklara skälla gör det ju bara värre inte bara för henne utan hela familjen. Jag kan iallafall inte låta bli att tycka synd om henne hon är ju så liten!!{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden "Stackars lilla barn"