Åhléns brun-utan-sol?!
Nån som har testat den?
Eller är Apotekets bättre?
Eller något annat märke?
Jag skulle behöva en brun-utan-sol som inte blir jättebrun, utan lite lagom och som absolut inte blir orange eller fläckig!
Nån som har testat den?
Eller är Apotekets bättre?
Eller något annat märke?
Jag skulle behöva en brun-utan-sol som inte blir jättebrun, utan lite lagom och som absolut inte blir orange eller fläckig!
Nä, den är inte så bra.
Lancomes är bra. Likaså de från Piz.
Kom i håg att skrubba huden innan, och smörja med bodylotion först, vänta i ca 30 min och smörj med BUS. Ta sedan en bomulls rondell med ansiktsvatten och dutta bort på tex knäna, fotknölarna. Alltså de lite torra, gropiga ställerna som gärna suger åt sig och gör så det bli fläckigt.
Köp inte Cliniques, den blir väldigt fläckig. Lancômes lovordar min kompis som alltid använder den. Jag köpte Vichys nu och den har efter en smörjning inte gett ett fläckigt reslultat.
Ok, det verkar som att alla rekommenderar lite olika när man hör runt. Kan det bero lite på vad man har för hudfärg och hudtyp från början förstås?!
Jag är mest ute efter en som är bra att använda i ansiktet.
Yes det är bara att gnida in. Väldigt enkelt och lättare att få jämnt tycker jag.
Åhléns är skitdåligt! Undrar om den ens innehåller något som gör en brun över huvudtaget, för även om jag är blek syns det nada.
jag använder alltid åhlens eller kicks egna vet man hur man gör blir resultatet perfektion men rikligt med kräm behövs och man måste var noga, det blir mycket brun färg och absolut inte orange. Fläckigt blir det med alla brun utan sol om man inte är noga finns ingen annan orsak. (skrubba kroppen med torrskrubbhandskar också det är väl det enda som kan ge ojämt resultat om man inte gör)
Det största felet människor gör är att dom duschar med tvål/duschkräm på kroppen innan insmörjning av BUS:en det gör att den annrs bruna färgen blir gulaktig istället.