• Mizz Turko

Vitt sovrum (ej shabby chic)....

Ni som har vita sovrum, dock ej shabby chic stilen, utan ni som har klassiska etc etc.

Har ni bilder ni kan visa?

Har ni brytit av med färg på något sätt?

Har gjort om sovrummet till helvitt, i olika nyanser och strukturer och funderar på att bryta av lite med färgglada kuddar.

Alla tips och ideer emottages tacksamt

Prinsessan Lorin 090512 ~~~ Prins Yusuf 100619
  • Svar på tråden Vitt sovrum (ej shabby chic)....
  • FruHellström

ska göra om mitt sovrum med, letar oxå bilder på vitt o lantligt, dock ej detta shabbychic hysteriska dravlet

Personligen tycker jag det är snyggt med vit bas och turkosa färger, på ljus, kuddar gardinomtag osv. 
    Beror ju på vad man gillar såklart, men det är ngt jag ska försöka sträva efter så fort jag har ro och råd att sätta fart :) 

• Mamsis
    http://www.styleroom.se/search/albums?q=vitt+sovrum

Jag gick in på www.styleroom.se och skrev vitt sovrum i sökraden och här är resultatet har itne själv kollat de olika sovrummen men en lite snabb koll så såg inte allt ut att vara schabby chic.

Har också vita väggar i sovrummet förutom en fondvägg som har lite grå/silveraktigt mönster, men jag har inga bilder att lägga ut än. Sängen är svart och så har jag lite mörka träsaker också samt rött blir det nog. Happy chic kallas visst min inredningsstil
  • Mizz Turko
    Mamsis skrev 2011-05-05 12:51:55 följande:
    www.styleroom.se/search/albums?q=vitt+sovrum

Jag gick in på www.styleroom.se och skrev vitt sovrum i sökraden och här är resultatet har itne själv kollat de olika sovrummen men en lite snabb koll så såg inte allt ut att vara schabby chic.

Har också vita väggar i sovrummet förutom en fondvägg som har lite grå/silveraktigt mönster, men jag har inga bilder att lägga ut än. Sängen är svart och så har jag lite mörka träsaker också samt rött blir det nog. Happy chic kallas visst min inredningsstil
    väntar nyfiket på att bilder kommer

ska kolla in länken

tack
  • Birks och Kalles mamma

Vi har ett helvitt sovrum med en fondvägg i råspont. Vi har färg på påslakanen. Det finns bilder på vår måttligt välbäddade säng och på vår fondvägg i mitt bildgalleri.

• Mizz Turko
    Birks och Kalles mamma skrev 2011-05-06 08:38:12 följande:
    Vi har ett helvitt sovrum med en fondvägg i råspont. Vi har färg på påslakanen. Det finns bilder på vår måttligt välbäddade säng och på vår fondvägg i mitt bildgalleri.
    Tack för visningen, har tittat på dina bilder. Fint hem.
Svar på tråden Vitt sovrum (ej shabby chic)....