• Anonym (hängpatten)

Fler som inte vill ta av sig bh:n under sex?

Finns det flera som inte vill ta av sig bh:n under sexet då de skäms för sina bröst? Jag vägrar då jag skäms över hur de ser. Hur ställer sig ni killar till detta? Hur gör ni tjejer? Jag får helt enkelt operera mig, jag står inte ut längre. 

• Svar på tråden Fler som inte vill ta av sig bh:n under sex?
  • Anonym (..)

Jag gillar inte heller att ta av mig bhn alla gånger..
    min man tycker tuttarna är fina hur som helst men han gillar de lite xtra mycket när de är plufsiga :) o de blir de gärna om man behåller bhn på men liksom plockar ut brösten över bhn.. :) då blir de plufsiga o fina.. sen finns de creme som håller vårtorna styva om man har såna problem, har de ibland :)

• Anonym (hängpatten)
    Anonym (..) skrev 2011-05-04 00:21:12 följande:
    Jag gillar inte heller att ta av mig bhn alla gånger..
    min man tycker tuttarna är fina hur som helst men han gillar de lite xtra mycket när de är plufsiga :) o de blir de gärna om man behåller bhn på men liksom plockar ut brösten över bhn.. :) då blir de plufsiga o fina.. sen finns de creme som håller vårtorna styva om man har såna problem, har de ibland :)
    Vad skönt att höra att jag inte är helt ensam! Mina är väldigt hängiga och urvattnade då jag gått massor i vikt. Jag ska verkligen ta åt mig av dina tips. Vet du namnet på cremen?
  • Anonym (hängpatten)
    Modgun skrev 2011-05-04 00:22:56 följande:
    Japp. Här är en till.
    Vad skönt att det finns fler än mig. Hur har dina partners reagerat? Jag är rädd att de ska tycka att jag är knäpp och skulle jag ta av mig skulle de äcklas.
  • Anonym (..)
    Anonym (hängpatten) skrev 2011-05-04 00:25:15 följande:
    Vad skönt att höra att jag inte är helt ensam! Mina är väldigt hängiga och urvattnade då jag gått massor i vikt. Jag ska verkligen ta åt mig av dina tips. Vet du namnet på cremen?
    Jag har en som heter erect nipple gel.. Har även som sugproppar som man suger tag om vårtan med så de ska växa men funkar inte lika bra som cremen.. cremen är även skön att ha på sig då de kittlar härligt o kallt :)

Tråkigt att de blivit så men grattis till viktnedgången!! Vet inte hur du ser ut men kanske är de inte såå illa som du tror? de flesta män brukar faktiskt inte bry sig om de är hängiga eller inte!
  • Modgun
    Anonym (hängpatten) skrev 2011-05-04 00:27:04 följande:
    Vad skönt att det finns fler än mig. Hur har dina partners reagerat? Jag är rädd att de ska tycka att jag är knäpp och skulle jag ta av mig skulle de äcklas.
    Dom har respekterat mitt beslut. hellre en partner som är bekväm under sexet istället för obekväm. Då blir det ju inte roligt för någon.
  • Anonym (hängpatten)
    Anonym (..) skrev 2011-05-04 00:30:41 följande:
    Jag har en som heter erect nipple gel.. Har även som sugproppar som man suger tag om vårtan med så de ska växa men funkar inte lika bra som cremen.. cremen är även skön att ha på sig då de kittlar härligt o kallt :)

Tråkigt att de blivit så men grattis till viktnedgången!! Vet inte hur du ser ut men kanske är de inte såå illa som du tror? de flesta män brukar faktiskt inte bry sig om de är hängiga eller inte!
    Jag ska titta efter den där gelen, det kanske hjälper mitt självförtroende lite iaf. Tack för ditt grattis, men tyvärr är de så illa. De är riktigt fula, hänginga och skrynkliga. Tack för din hjälp, det betyder mycket.
  • Anonym (hängpatten)
    Modgun skrev 2011-05-04 00:32:38 följande:
    Dom har respekterat mitt beslut. hellre en partner som är bekväm under sexet istället för obekväm. Då blir det ju inte roligt för någon.
    Jag hoppas verkligen att jag också hittar någon som förstår. Tack för dina inlägg, jag har varit så ensam i detta innan.
  • Modgun
    Anonym (hängpatten) skrev 2011-05-04 00:41:51 följande:
    Jag hoppas verkligen att jag också hittar någon som förstår. Tack för dina inlägg, jag har varit så ensam i detta innan.
    Du är nog långt ifrån ensam.
    Ja det gör jag också. För vilken normal man vill ha sex med en kvinna som känner sig obekväm?
  • Gung Ho

Blir mer avtänd av tjejer som nojjar över sin kropp än själva kroppen... Så länge tjejen inte håller på att ursäkta sig utan bara är naturlig så skall det vara bra mkt 'flubb' innan jag ens tänker på det..

Det är omöjligt att bära sanningens fackla genom en folksamling utan att sveda någon i skägget. /Georg Christian Lichtenberg
Svar på tråden Fler som inte vill ta av sig bh:n under sex?