barnfrisör gbg
är det nån som vet en bra barnfrisör i göteborg? vi bor i mölnlycke.
är det nån som vet en bra barnfrisör i göteborg? vi bor i mölnlycke.
Det fanns ett reportage i Vi föräldrar för något år sedan om en barnfrisör. Det kankse går att maila dem och fråga.
puff
Det finns en frisör på
Seminariegatan 2
Heter: Clipper crazy
Just nu har de en kampanj En vuxen o ett barn klipper sig för 350 kr
De har speciella stolar som barnen sitter på typ motorcykel.
Vi var på Clipper Crazy och kanske är min dotter för liten men jag tyckte inte att det alls var anpassat för så små barn. De har en motorcykel att sitta i (utan ryggstöd och utan stöd för överkroppen) samt en bil- utan fotstöd och med ett stort hål rakt ned. Jag fick stå och hålla i dottern hela tiden. De har även en dvd och barnen får välja en film att se på under tiden och det är bra.
Om klippningen blir bra eller ej kan jag inte uttala mig om då vi bara varit där men vår flicka blev fin i håret i allafall.
Klipphuset är kanonbra.
Ligger på Hisingen- Vågmästareplatsen.
Adressen är hallegatan 13.
Var där med mina flickor och de var kanonbra.
Fick betala 100 kr per barn.
hon var otroligt pedagogisk och lä't flickorna bestämma. Hon klippte dem jättbra.
Slå på eniro hittar inte telefonnummret nu.
Kram
Ellen
Jag klipper mina barn på en salong som heter Annickas Hårdesign. Den ligger på Delbanco gatan i Mölndal. I närheten av Gunnebo slott alltså.
Hon är superduktig på att klippa barn. Jag har klippt alla mina tre där sen 12 år tillbaka. Visst hon har inga speciella finesser, men hon är mjuk o go med barnen o klipper väldigt duktigt.