• SmulkeXet

Ni som är mamma hela dagarna och sover med era barn hela nätterna- när har ni sex??

Alltså, en liten undran.
    För "vissa" säger ju sig vara med sina barn 24/7 och dessutom sover med dem- för mig är sex viktigare än en snabbis i soffan mellan två program.
    Hur hinner ni?

• Svar på tråden Ni som är mamma hela dagarna och sover med era barn hela nätterna- när har ni sex??
  • turia

Det blir ju lidande måste jag erkänna!!

• SmulkeXet

ok

Jag sover oxå med lillan, fast mellan 20-00 sover hon i spjälis...

• vårsol

Eftersom bebisar/barn behöver mer sömn än vuxna är det inte speciellt svårt att få tid för sin partner hela dagarna.

• turia

fast om karln jobbar e det ju liiite svårt
    Kommer hem 1630tiden till en speedad , hungrig, trött bebis.. *o mamma*

• vårsol

Fast det finns ju helger och kvällar också... då jobbar iaf inte min karl.

Ser nu att min formulering var konstig... tror att jag läste TS samtidigt som jag skrev. Vad jag AVSÅG att skriva är:

Eftersom bebisar/barn behöver mer sömn än vuxna är det inte speciellt svårt att få tid för sin partner när barnet sover.

/snurrig och kvällstrött vårsol

• SmulkeXet

Syftade mer på de som har sina barn hos sig sovande oxå, typ i sjal...

• Pallas

Det blir ju ingen jagning som "förr i tiden"men vi har en knullmadrass i vardagsrummet.

• vårsol

Vi hade så förut, när han var mindre men numera kan han sova själv också så nu är det mycket enklare. Förut var det förståss värre, men å andra sidan var inte lusten så värst stor då heller så det var inget jag led av då.

Visst sover han i sjal nu med, men inte alls så särskilt ofta längre. Sen han blev lite större vill han gjärna ligga ner i sängen och sova.

Svar på tråden Ni som är mamma hela dagarna och sover med era barn hela nätterna- när har ni sex??