Ni som jobbat/jobbar med telefonsex!!
Vad pratar man om? Är det liksom rollspel hela tiden, eller DISKUTERAR man sex? Och vad är det för folk som ringer, är det mest äldre ensamma gubbar eller är det även yngre?
Vad pratar man om? Är det liksom rollspel hela tiden, eller DISKUTERAR man sex? Och vad är det för folk som ringer, är det mest äldre ensamma gubbar eller är det även yngre?
Jag jobbade med det för 10 år sedan ungefär. Samtalen varierade mycket. Någon ville rollspela, någon ville bara prata om vad man har på sig, någon annan ville mest prata själv och att man skulle lyssna. Det var väldigt blandad ålder på de som ringde.
Min vännina gick igenom en dålig ekonomisk period i hennes liv för några år sedan....och
bestämde sig för att börja med telefonsex. Medan jag satt och drack en kopp kaffe så
ringde telefonen och hon svarade. Medan hon stöna och beskrev sig själv så stod hon
samtidigt med ett stort flin i ansiktet och putsade köksskåpen med Ajax. Hon hade flera
linjer...ibland var hon svensk tjej och ibland pratade hon med en polsk dialekt...helt galet!
Mannen som ägde firman brukade betala kontakt pengarna åt henne och ganska snabbt
insåg jag att han försökte få henne att börja ta kunder i hemmet. Hon gjorde det en gång..
och ångrade. Hon hade spelat upp i sin hjärna en romantiskt bild av en kund och hade
mött en iskall man som bara ville göra en grej rakt av i rummet och 10 min senare kasta
han pengarna på govlet och gick. Då bestämde hon sig att sluta helt och hållet med detta.
Man vill ju alltid minnas det roliga sakerna man gjort här i livet - inte att det dyker tankar upp
på vad är det andra negativa man gjort
Jag säljer telefonsex idag, samtalen varierar jättemycket.
Det är allt från rollspel, fantasier till att bara prata om väder och sånt.
Vissa samtal är kul och givande ( ja faktist) vissa samtal är bara tragiska.
Men på det stora hela trivs jag väldigt bra.
Men att hoppa från att sälja telefonsex till att sälja sex irl känns som ett fruktansvärt stort steg att ta och nåt jag aldrig skulle göra.
Sen är det viktigt att man hittar ett bra företag och givetvis jobbar vitt med det.
Jag är supernöjd med mina chefer idag, då har jag hunnit testa en del företag .
kan man få rekomendationer på vart man ska vända sej om man är intresserad ?=)
lönen är rätt bra om jag inte minns fel, 5 kr / min.
Olika mellan linjerna... skicka ansökan till flera och testa att jobba på den som känns mest rätt :):)
flest annonser finns nog på abc-annonser.se
Lycka till :)