• ErikaCC

Brun slemmig flytning innan BIM, går att göra trådar av...?! Se hit ni som haft liknande?!

Någon som haft så??
    Är på BIM -2 eller -3. Fick idag en liten slemmig brun flytning... som gick att göra trådar av som en äl-flytn.
    OBS det är inte ÄL!!
    Någon som haft så och varit gravid??
    Ni som brukar ha spottings innan mensen.. hur ser det ut?? Jag brukar aldrig ha det, men brukar inte dom vara mer krämiga ?!

Tacksam för svar!!

PS. inga råd om att "testa dig" , tack.

• Svar på tråden Brun slemmig flytning innan BIM, går att göra trådar av...?! Se hit ni som haft liknande?!
  • 3 barns mamma84

Kan det inte vara så att mensen kommer då ?
    Sj får jag alltid bruna flytningar innan mensen ska komma likom och sen några dagar efter när mensen ska sluta.

Innan mensen har jag flytningar som är mer åt gult sen vitt sen är det slut och sen kommer brunt sen mens.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84

Vi planerar inget häller då vi har en på 5 mån om några dagar likom.
    Men jag skulle få mensen enligt nästa vecka men har haft brunda flytningar som började förra vecka och slutade i söndags och fick en blödning hmm trodde det var mens och tog på mig bindan.
    Det var i måndags morgon men när jag kissade igår kom blod men idag är det ingenting

• ErikaCC
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-04 14:53:45 följande:
    Kan det inte vara så att mensen kommer då ?
    Sj får jag alltid bruna flytningar innan mensen ska komma likom och sen några dagar efter när mensen ska sluta.

Innan mensen har jag flytningar som är mer åt gult sen vitt sen är det slut och sen kommer brunt sen mens.
    vilken konsistens är dina bruna flytningar...? Ursäkta äcklig fråga
  • ErikaCC
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-04 14:55:34 följande:
    Vi planerar inget häller då vi har en på 5 mån om några dagar likom.
    Men jag skulle få mensen enligt nästa vecka men har haft brunda flytningar som började förra vecka och slutade i söndags och fick en blödning hmm trodde det var mens och tog på mig bindan.
    Det var i måndags morgon men när jag kissade igår kom blod men idag är det ingenting
    hmm ja det låter ju lite mystiskt.......
  • 3 barns mamma84
    ErikaCC skrev 2011-05-04 14:58:33 följande:
    vilken konsistens är dina bruna flytningar...? Ursäkta äcklig fråga
    hmm dom är bruna som flytningar fast bruna som gammalt blod typ
    Sen så innan det är det typ gult sen blir det brunt efter brunt kommer blod så är det för mig.
    Och efter mensen är det lite brunt precis osm på början och sen är allt klart inten och sen kommer vanliga flytningarna som är tjocka vita likom.

Ja jag säger det samma fattar ingenting !!
    Ska till toan igen o se efter hur tappen min är inget jag planerar och jag har inga symtomer alls.
    (tror ja)

Hur är dina då ?
  • ErikaCC
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-04 15:07:12 följande:
    hmm dom är bruna som flytningar fast bruna som gammalt blod typ
    Sen så innan det är det typ gult sen blir det brunt efter brunt kommer blod så är det för mig.
    Och efter mensen är det lite brunt precis osm på början och sen är allt klart inten och sen kommer vanliga flytningarna som är tjocka vita likom.

Ja jag säger det samma fattar ingenting !!
    Ska till toan igen o se efter hur tappen min är inget jag planerar och jag har inga symtomer alls.
    (tror ja)

Hur är dina då ?
    är dom liksom som äl flytn, går det att göra trådar av dom ?! :)

Ska du ta ett test ??
    Jag har haft en liten slemmig flytning idag, brun... kletig.. ursäkta deltaljerna ;)
    Och lite vattnigt brunt.. hmmmm
    Har BIM på fre-lör.....
  • 3 barns mamma84

Mina är vanliga bruna som bara gamalt blod. När jag skrev sist så kom mensen igen. Men när jag va gravid fick jag vita slemiga trådiga lotion flytningar såg ut som hand kräm. Men ja jag vet inte men det kan va nidis för dig ju. Hur e dom anars få?

• mejf80

Har haft något liknande nu. Fick mens 18/5 men ingen värk som jag brukar ha. Dagen efter ungefär en droppe på morgonen sen tog det slut. Idag så har det kommit någon liten brun flytning men inget mer. Däremot har det känts som mensvärk idag. Men det borde jag ju inte ha nu. Fattar ingenting!

Svar på tråden Brun slemmig flytning innan BIM, går att göra trådar av...?! Se hit ni som haft liknande?!