• Anonym

min man kåt på alla

Jag och min man sitter som vanligt i soffan och småpratar. Vet inte hur vi kom in på det men helt plötsligt säger han att så fort han fått sova för lite (nästan jämt, vi är småbarnsföräldrar) så blir han kåt på alla kvinnor. Är väl medveten om att alla har hemliga fantasier men varför dela med sig av dem när de faktiskt inte berör mig och jag inte bett att få veta något. Känner mig nu otillräcklig och misstänsam så fort han närmar sig andra kvinnor och en sådan person vill jag inte vara. Han skäms för det han sagt men vissa ord har ju tyvärr en benägenhet att gräva sig in lite djupare. Överreagerar jag, någon som har några goda råd?

• Svar på tråden min man kåt på alla
  • Anonym

gud vad hemskt lider med dig!
    vilken man säger nått sånt?
     säg detsamma nästa gång eller slicka dig runt munnen nästa gång ahns manliga vän är hos er och säg, när jag fått sova för mycket då blir jag lite små kåt på alla män speciellt i sommar tider =P

• Anonym

Skönt att höra att jag inte är ensam om att bli ledsen av att höra nåt sånt från sin man

• FlamingRed

Ja, vilken man vågar vara öppen med sina tankar och känslor inför sin fru.

Man får ju skit för det.

• Anonym
    FlamingRed skrev 2011-05-04 16:45:18 följande:

Man får ju skit för det.
    Haha hur skulle du känna om din fru var lika ärlig emot dig?
     kan slå vad om ialf i min kret är det vi tjejer som är mer smyg kåta på andra killar än våra tråkiga männ!
  • Anonym ((BP))

TS: kolla på hypomani (bipolär sjukdom, typ II). Hypomaniska perioder kickas ofta igång av sömnbrist, och ett av symptomen är ökad sexualitet. 

Här finner du info om hypomani: 

• Anonym

Har faktiskt valt inte hålla på att gnälla eller så. Sagt är sagt och det går inte att ta tillbaka. Kan dock inte hjälpa att hans ord gjort mig ledsen

• Anonym
    FlamingRed skrev 2011-05-04 16:45:18 följande:

Man får ju skit för det.
    då har ni inge bra förhållande du o din fru samt att ni delar inte det man ska för då hade man aldrig behöva tänka så!
  • Anonym

Nej, han är inte bipolär. Bara väldigt klumpig.

• FlamingRed
    Anonym skrev 2011-05-04 16:47:20 följande:
    Haha hur skulle du känna om din fru var lika ärlig emot dig?
     kan slå vad om ialf i min kret är det vi tjejer som är mer smyg kåta på andra killar än våra tråkiga männ!
    Det känns bra att min fru är lika ärlig mot mig, tack som frågar.
  • Anonym

"Det känns bra att min fru är lika ärlig mot mig, tack som frågar."

Antar att du och din fru har en överenskommelse där ni bestämt att dela dessa tankar och känslor med varandra men det har inte vi. Hade det varit en fantasi som rört mig hade jag naturligtvis varit intresserad men varför ska jag veta att han är kåt på alla kvinnor? Vad ska jag göra åt det?

Svar på tråden min man kåt på alla