• FullAvFrågor

    Radera inlägg

    Jag vet inte om detta tagits upp tidigare, men det var först idag som jag fick veta att man inte kan radera sina inlägg. Alltså trådar man själv har startat. Det är det underligaste jag någonsin hört - det är mitt inlägg, varför kan jag inte radera det? Nu är det så att jag satt och kollade igenom mina gamla inlägg och funderade på att radera dem, men döm min förvåning när jag insåg att det inte gick. detta borde absolut ändras.

  • Svar på tråden Radera inlägg
  • Javisst

    Du kan anmäla dina egna inlägg/trådar så plockas de bort inom några dagar! Tryck på den röda handen längst ner till vänster om alla inlägg.

    Lycka till!

  • Forumvärd
    FullAvFrågor skrev 2011-05-04 17:05:34 följande:
    Jag vet inte om detta tagits upp tidigare, men det var först idag som jag fick veta att man inte kan radera sina inlägg. Alltså trådar man själv har startat. Det är det underligaste jag någonsin hört - det är mitt inlägg, varför kan jag inte radera det? Nu är det så att jag satt och kollade igenom mina gamla inlägg och funderade på att radera dem, men döm min förvåning när jag insåg att det inte gick. detta borde absolut ändras.
    Det har varit uppe till diskussion tidigare och vi beslutade då att inte införa ett sådant system.
    Du kan alltid anmäla dina egna inlägg och de plockas bort om de är känsliga och personliga
    Grupp under uppbyggnad Vi som gillar Hemliga Lådan www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/vi-som-gillar-hemliga-ladan-231
  • JA77
    Forumvärd skrev 2011-05-06 15:07:56 följande:
    Det har varit uppe till diskussion tidigare och vi beslutade då att inte införa ett sådant system.
    Du kan alltid anmäla dina egna inlägg och de plockas bort om de är känsliga och personliga
    Alla startade trådar är väl känsliga och personliga för den som startade den? Vet flera som ändå inte fått sin tråd raderad!
  • ddrobert

    Jag tror det har att göra med att respektera de andra som skrivit i tråden. Ifall en TS helt plötsligt tar bort sina inlägg så förstör han/hon för de andra som kanske lagt mycket tid och energi för att svara i tråden. 

    ps. trodde dessutom att det var common sense att "the internet lasts forever". 

  • aj635

    Jag anmälde mitt inlägg, för jag ville att det skulle raderas. Men fick till svar att det inte bedöms som personligt. Därför tänkte dom inte ta bort det. Tycker det är fel, för känner jag att det är för personligt och ångrar mig, tycker jag att jag ska ha rätt att få det borttaget. 

Svar på tråden Radera inlägg