• Lilia

Välja sexuellläggning

Om det var möjligt att välja sexuell läggning, vilken läggning skulle du då välja och varför? Om det var möjligt att välja i tonåren, hur skulle du ha valt då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Välja sexuellläggning
  • SilverLadyG

jag är den jag är och nöjd som jag är! Det tror jag är viktigast hur som helst...är hetero men man ska älska sig själv vilka man än gillar att ha samlag med!

• Kastlös

Jag säger som Grete jag sitter nöjd.

• Lena

Jag är nöjd men att vara bi hade kunnat vara skojigt

• Thaleya

jag är hetero men skulle inte ha problem att ha sex med andra snygga tjejer om jag inte vore  ett förhållande med en kille. Jag har endast blivit kär i killar och jag vill ha det så.

För barn vill jag verkligen ha, och om jag blev kär i en tjej så skulle det blir svårt.

• Lilia
    Thaleya skrev 2011-05-04 22:28:44 följande:
    jag är hetero men skulle inte ha problem att ha sex med andra snygga tjejer om jag inte vore  ett förhållande med en kille. Jag har endast blivit kär i killar och jag vill ha det så.

För barn vill jag verkligen ha, och om jag blev kär i en tjej så skulle det blir svårt.
    Klart att det skulle bli svårare, men det skulle gå. Man kan inseminera t.ex.
  • Thaleya
    Lilia skrev 2011-05-04 22:32:40 följande:
    Klart att det skulle bli svårare, men det skulle gå. Man kan inseminera t.ex.
    joo men svårt, varför välja svårt när man kan välja lätt.
    kärlek är kärlek vilket som i mina ögon, då tar jag helldre den enkla vägen.

Sen tror jag att jag hade varit mer inbiten i gayvärlden om jag vore bi/gay. jag hade nog varit mer insatt. och hade nog förändrats lite då jag har lätt för att ta på mig offerroll och det hade varit störig att behöva vara en sån männsika som beöver hävda sin sexualitet jämnt. Lite s¨känner jag, mern det är ju om det hade varit jag.
  • Lilia
    Thaleya skrev 2011-05-04 22:39:47 följande:
    joo men svårt, varför välja svårt när man kan välja lätt.
    kärlek är kärlek vilket som i mina ögon, då tar jag helldre den enkla vägen.

Sen tror jag att jag hade varit mer inbiten i gayvärlden om jag vore bi/gay. jag hade nog varit mer insatt. och hade nog förändrats lite då jag har lätt för att ta på mig offerroll och det hade varit störig att behöva vara en sån männsika som beöver hävda sin sexualitet jämnt. Lite s¨känner jag, mern det är ju om det hade varit jag.
    Man behöver ju inte hävda sin sexuellitet jämtför att man inte är heterosexuell och man behver inte vara en del av gayvärlden heller. Själv är jag bisexuell och har aldrig varit med i RFSL eller gått i Prideparaden eller något liknande, detta fast jag bor i Stockholm. Jag känner många homosexuella som inte heller är en del av gayvärlden. =)
  • Thaleya
    Lilia skrev 2011-05-04 22:51:46 följande:
    Man behöver ju inte hävda sin sexuellitet jämtför att man inte är heterosexuell och man behver inte vara en del av gayvärlden heller. Själv är jag bisexuell och har aldrig varit med i RFSL eller gått i Prideparaden eller något liknande, detta fast jag bor i Stockholm. Jag känner många homosexuella som inte heller är en del av gayvärlden. =)
    ne jag vet det, men jag tror jag personligen hade blivit en sådan människa. vilket jag tycker låter hemskt störigt.
  • Selfish Geene

Heterosexuell.
    Inte för att jag lever i ett heteroförhållande (det gör jag) men för att det är enklast så, samhället bygger på heteronormen.

• morochmer

Bisexuell isf .Nu har jag en partner som jag hoppas att jag kommer leva med resten av livet men det skulle ändå inte skada. Tänk vad smidigt ifall alla var bisexuella.

Svar på tråden Välja sexuellläggning