Välja sexuellläggning
Om det var möjligt att välja sexuell läggning, vilken läggning skulle du då välja och varför? Om det var möjligt att välja i tonåren, hur skulle du ha valt då?
Om det var möjligt att välja sexuell läggning, vilken läggning skulle du då välja och varför? Om det var möjligt att välja i tonåren, hur skulle du ha valt då?
jag är den jag är och nöjd som jag är! Det tror jag är viktigast hur som helst...är hetero men man ska älska sig själv vilka man än gillar att ha samlag med!
Jag säger som Grete jag sitter nöjd.
Jag är nöjd men att vara bi hade kunnat vara skojigt
jag är hetero men skulle inte ha problem att ha sex med andra snygga tjejer om jag inte vore ett förhållande med en kille. Jag har endast blivit kär i killar och jag vill ha det så.
För barn vill jag verkligen ha, och om jag blev kär i en tjej så skulle det blir svårt.
Heterosexuell.
Inte för att jag lever i ett heteroförhållande (det gör jag) men för att det är enklast så, samhället bygger på heteronormen.
Bisexuell isf .Nu har jag en partner som jag hoppas att jag kommer leva med resten av livet men det skulle ändå inte skada. Tänk vad smidigt ifall alla var bisexuella.