• Suzysuz

    Barn i slutet av året!

    Tänkte att det kunde va kul att höra när andra i gruppen ska ha barn, är det första, andra, tredje osv?


    Planerat eller en glad överaskning?


     


    Jag sitter med min 15 månaders i knät just nu så kan tyvärr inte skriva min historia, men ser fram emot att den här gruppen kommer igång så man har extra stöd!


     


    ha det gott!

  • Svar på tråden Barn i slutet av året!
  • Treganger

    När är du beräknad? Jag ska nog gå med i gruppen. Jag går in i min 7 vecka på torsdag. Tycker de kan va skönt att snacka med någon som går igenom samma period. :) Mvh Rebecca

  • TessH
    Suzysuz skrev 2011-05-05 00:55:40 följande:

    Tänkte att det kunde va kul att höra när andra i gruppen ska ha barn, är det första, andra, tredje osv?


    Planerat eller en glad överaskning?


     


    Jag sitter med min 15 månaders i knät just nu så kan tyvärr inte skriva min historia, men ser fram emot att den här gruppen kommer igång så man har extra stöd!


     


    ha det gott!


    hej. är i v13. beräknad i november det var planerat och det blir första barnet! ska skriva lite mer senare 
  • Treganger

    Oj va dumt, ja glömde svara på dina frågor, haha, lite virrig. Mitt första barn blir detta iaf o de va en glad nyhet för de var planerat, blev gravid på en gång så de kändes bra :) Mvh Rebecca

  • Suzysuz

    Hej!

    Va kul med lite intresse! Det kan kännas skönt att ha några att prata med som går igenom samma sak!
    Jag är beräknad 27 dec, jag har gått in i vecka 8 (7+2).

    Vi pratade om att vi ville ha ett till barn för ett par månader sen, vi var jättesugna, men bestämde oss för att vänta ett tag... Och sen blev vi med barn ändå, jag måste ha räknat helt fel på mens och ägglossning hahaha! Så det var ändå en glad nyhet!

    Jag bor i australien, min son är född här, men nu ska jag åka till sverige och stanna till mitten av juli, så kommer vara där när jag är i v12, och det är väl då man gör det där testet för att kolla om barnet har downs syndrom?
    Har ni träffat barnmorskan än? Har dom sagt nåt om hur det går till? (gjorde inte testet med min son)

    iaf, mitt illamående är inte lika jobbigt den här gången, än så länge iaf! Är bara trött och äcklad av all mat förutom thai mat (?)!

    Hur mår ni? Känns allt bra?

    Ha det gott!

  • sassa1987

    Hej hopp, glider in här med ett litet inlägg. Är en snart 25 år gammal mamma med en underbar liten familj. Vi väntar vårt 2:a barn den 4 december (beräknad) och båda graviditeterna är oplanerade men självklart välkommet :)
    Vi bor i lilla staden Borås.

Svar på tråden Barn i slutet av året!