• snuppis

En lila klänning

Ska på 50 års fest med tema lila..jag vill verkligen inte lägga så mycket pengar på den då jag antagligen bara kommer att använda den vid det tillfället jag har letat o letat på de vanligaste ställerna på nätet. Ingen långklänning tack. har strl 38 med lite kärlkeshandtag så modellen ska göra att det döljs, ingen figursydd alltså men inte helelr nått tält då man inte ser något.. jaha tips på flera sidor, har plöjt massor men hittar ingen favorit 

• Svar på tråden En lila klänning
  • snuppis

cellbes har inte min smak riktigt och nelly hade inte heller någon så där vet ju inte ens vad jag passar i, har nästan aldrig haft klänning..kanske var 10 år sedan då jag hade en ful balklänning på studentbalen annars har jag aldrig haft det

• La Lola
    snuppis skrev 2011-05-05 11:57:37 följande:
    cellbes har inte min smak riktigt och nelly hade inte heller någon så där vet ju inte ens vad jag passar i, har nästan aldrig haft klänning..kanske var 10 år sedan då jag hade en ful balklänning på studentbalen annars har jag aldrig haft det
    Hur gammal är du till att börja med?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • 071001

Och vad gillar för stil på klänningar? Måste det förresten vara klänning? Kan du inte ha en byxa eller kjol med lila topp/blus?

• La Lola

Måste det vara en klänning förresten?

• La Lola
    071001 skrev 2011-05-05 12:00:33 följande:
    Och vad gillar för stil på klänningar? Måste det förresten vara klänning? Kan du inte ha en byxa eller kjol med lila topp/blus?
    Samma tanke.
  • La Lola

Nu spånar jag lite igen....

Nåt sånt här upptill o snygga byxor nertill?
    www.halens.se/Product/064825&sortDirection=Ascending&filter=Y29sb3I9KDk1LDExMDksMjczMyw0ODI2LDM4ODgpKExpbGEpJmludmVudG9yeT1GYWxzZQ%3d%3d&mid=104&oc=036

Svar på tråden En lila klänning