Bia 80 skrev 2011-05-05 13:54:30 följande:
Låter som du bränt det "lätta fettet" dvs det som är lättåtkomligt och nu börjat bygga muskler istället.
Har du gjort en mätning på din kroppsammansättning, den ger dig svar på andel fett muskler mm. Det kan vara så att du bränner fett men bygger muskler och då visar vågen plus istället

Ja på nåt sätt är det ju det man hoppas på ! & nej jag har inte gjort nån kroppsmätning. Man kanske skulle göra en sådan för o se om nåt hänt.
& nä dum som ajg var så mätte jag mig inte från början heller, brukar jag alltid göra men denna gg. så kände jag att jag inte skulle hålla på o väga mig o mäta mig stupalöst, som ajg alltid gör annars. För jag tror det stressar mig i onädan.
Men det skulle jag kanske gjort denna gg. men jag känner tyvärr inget på klädera heller

Vilda Tiger skrev 2011-05-05 13:51:25 följande:
Jag har iofs gått ner 19 kg sedan i juli, men nu är det tvärstopp sedan två månader tillbaka. Jag började springa för ett tag sedan, som komplement till gymträningen som jag har haft två ggr i veckan sedan 1 december. Och då, helt plötsligt, så gick jag UPP två kg och så står det stilla där! Jag vet inte vad som har hänt. Kanske behöver kroppen tid att ta sig an den nya, utökade träningen? Så jag känner lite igen mig i dig.
Ja jag brukar alltid rasa i vikt när jag drar igång, typ 4Kg på en v brukar det bli i början, men nu är det verkligen totalstopp !!
Opererade bort min ena sköldkörtel 2003 & har aldrig ätit medicin för det & ajg ahr kollat värden med jäna mellanrum o dom ahr aldrig varit tokiga innan. Men nåt verkar ju helt kalrt galet nu, precis som ajg binder en massa vätska i kroppen.