• Anonym (lurad,bedragen)

Kan man råka träffa någon på MSN?

HEj!

Kan man "råka"  träffa någon på Msn? Hur fungerar MSN? Måste man lägga till egna vänner eller kan man chatta med vem som helst?

Min fd säger att han träffade sin nya av en slump på MSN. Jag tror mer på att han varit på en datingsida. Han har ljugit och bedragit mig och våra barn så mycket att jag bara vill veta om detta är ännu en lögn.

Må han få det varmt om fötterna framöver!

• Svar på tråden Kan man råka träffa någon på MSN?
  • mamman64

oavsett omdet är sant eller inte tror jag du mår bäst av att gå vidare med ditt liv o fokusera på andra saker o människor än honom
    han har ju behandlat dig som skit många ggr skriver du så säkert även denna ggr, vad skulle det spela för roll om det var så eller inte var så just denna ggr?

Jo, vi måste ju samarbeta för barnens bästa och han säger att han inte ljuger längre. Som du förstår litar jag inte mycket på honom men om jag visste att det han säger from nu är sant så gör det skillnad för mig.

Men... visst har du rätt. Jag borde skita i det.

• mamman64

borde o borde är inte alltid lätt vet jag själv
    men för din skull vore det bäst
    sen förstår jag att jobbigt med samarbetet kring barnen men ta för givet att han talar sanning nu när det gäller barnen, upptäcker du sen nåt som inte låter ok så ta det med honom då

• silhuett

Såvitt jag vet så måste man lägga till folk på sin msn, så tjejen måste ha fått tag i hans mailadress nånstans.

• Anonym

Man lägger till egna vänner. Men ibland kan man ju råka lägga till en felaktig mail-adress, om den adressen då går till någon annan så hamnar ju den personen av en slump på ens lista (om personen godkänner förfrågan).

Så det kan ju vara sant. Men vad spelar det egentligen för roll. Du har ju inget alls att göra med hur han träffade sin nya. Jag tror inte att du kan räkna med att han ska berätta allt om sitt privatliv för dig. Antar att du inte kommer dela allt med honom heller.

Nej, jag ska försöka skita i honom och gå vidare. Det kanske går lättare när skilsmässan går igenom, huset är sålt och alla saker uppdelade.

Ni har så rätt, det spelar egentligen ingen roll längre. Jag ska se framåt istället.

• mamman64

Ja för din skull är det bäst. Han har ljugit o bedragit såmycket skriver du o då tror jag inte han ändrar sig just nu
    Han är en sån o visst kan han ändra sig med sånt tar tid o man skall ha insikt för att ändra sig
    Fokusera på dig o vad du mår bäst av.....

• Anonym (40-åring)

Det finns väl en öppen chatt på MSN också?
    Men oavsett det, så råkar man väl bara inte snubbla på någon och ha sex med...

Svar på tråden Kan man råka träffa någon på MSN?