• Tania

vad dyrt det är med gym!!

Att ha ett årskort är ju jättedyrt, kostar mellan 3-7000 kr per år. Och att träna ett vanligt pass 150 spänn! Vad gör ni när ni tränar?Var tränar ni??

• Svar på tråden vad dyrt det är med gym!!
  • Catha82

150:- per pass är inte dyrt,,,och 7000/år är ca 150:-/veckan,,så tränar du två ggr i veckan har du tjänat på årskortet ist för att betala gång för gång.

• Fru Indosaurie

Innan jag blev skadad tränade jag på SATS, 525 kr i månaden..
    tränade spinning, bodypump och core mest så det blev ett antal pass i veckan.

• Jefa

Men har du sett vad du får för pengarna? Är det bara ett gym och ett omklädningsrum? Eller är det mer? Hos oss får man gym, gruppträning, simning, romerskt bad, medlemskvällar och andra aktiviteter. Tävlingar, rabatter vid medlemskvällar på sportaffären. Man får frysa sitt kort om man är sjuk eller bara ska resa bort. Då blir det inte så dyrt om man ser till allt det

• en vanlig jävla muffins

här i kalix kostar det bara kring 40.. och då får man både gym och bad!

• Jenny054

shit... vart tränar ni??? Hos Kronprinsessans pojkvän eller?
    Här korstar ett årskort på gym och badhallen + motionspass som spinning, friskis & svettis och sånna saker 700 kr per år.

• Mirris

Phhuu.. jag jobbar inom landstinget och här har vi eget gym som kostar 50:- /ÅR... *förstår inte varför jag inte tränar*

• NizzY

på 25 kosta månads kort 99 spän dagstider då sen kosta 24 h om dyngner 149 om är studen 0 179 annars... inte all smycket ... du betalar 220 kr i avgifter + det du sk aha först agången o sen dras det automatiskt från ditt konto varje måna.. sk a man köpa års kort bli det klart bligar emen det är sällan man han 2000 att hosta upp på en gång
    24 är nytt i malmö men sprider sig snabbt om de inet finn sännu hos dig så komme rde väl snart , håll då utsikt för start erbjudandet för då kostar årskortet 1200 och det eriktigt biligt

• Tania

Catha82
    Men 7000 är ganska dyrt ändå för ett år. Innan jag flyttade fanns det gym som kostade 2000 per år. Skillnad=5000

• Jefa

Men Friskis verkar ha bra utbud för det man betalar. Är det så? Har vart där en gång bara. För typ 4 år sen

Svar på tråden vad dyrt det är med gym!!