Drömmer om mitt ex, varje natt!!!
Jag var tillsammans med min första pojkvän i fem och ett halvår. Från jag var 14 till strax innan jag fyllde 20. Vi gjorde slut för drygt ett halvår sedan nu och jag har inte träffat honom sen dess. Det var jag som ville att det skulle ta slut då det inte alls funkade på slutet. Jag älskade honom fortfarande när jag gjorde slut men jag tyckte att det krävdes mer än att man älskar varandra i ett förhållande. Vi hade haft underbara år och jag är glad över att ha haft dessa år med honom.
Efter ca 3 månader började jag träffa en ny kille, som jag nu är tillsammans med. Denna kille var min bästa vän i ca ett år innan så vi känner varandra väldigt väl. Det har gått ganska fort i vårt förhållande men jag känner att jag aldrig varit såhär lycklig. Jag älskar honom och allt jag upplever nu har jag aldrig upplevt innan.
På dagtid tänker jag nästan aldrig på mitt ex. Jag saknar honom nästan aldrig heller. Jag har gått vidare. Vi pratar kanske 1-2 gånger i månaden och det är bara om jag tar initiativet.
Nu till saken då. Varje natt, jag menar VARJE natt så drömmer jag om mitt ex. Det är allt från att jag är otrogen med honom mot min nye eller att vi är tillsammans igen, att han är ledsen, att jag är ledsen. Det är så otroligt jobbigt eftersom varje morgon jag vaknar känner jag mig splittrad på något vis. Som om drömmen vill säga mig något. Jag vet inte vad jag ska tro. Såklart är det inte konstigt att jag drömmer om en person som varit i mitt liv sålänge....Ingen som har någon tanke att skänka? Kanske som känner igen sig?