• AlxNilsson

snabba svar tack!!

pappan till barnen ska ha dem en dag.. är de jag som ska stå för blöjor och våtservetter eller är de han?

han har dem själv ja kanske 1 dag i månaden..

frågan alltså är de jag som står för blöjor och våtservetter han har barnen?

han säger att d e jag som ska stå för de för jag får underhåll och barnbidrag!

• Svar på tråden snabba svar tack!!
  • Dennis76

Det är nog du som står för det.

• AlxNilsson

tack för svaren...

då skickar jag med de också..

• sallybuse

Men han kan väl ha sånt hemma hos sig så behöver du ju ta med de varje gång.Blir ju lite enklare tycker jag.

• SandraP81

Jag vet inte hur det ser ut regelmässigt/juridiskt men rent spontant skulle jag tycka att han som förälder borde ha blöjor och våtservetter hemma. Det är ju hans barn också. Vad anser han om maten de äter hos honom, ska du betala den också?

• AlxNilsson
    SandraP81 skrev 2011-05-06 12:17:16 följande:
    Jag vet inte hur det ser ut regelmässigt/juridiskt men rent spontant skulle jag tycka att han som förälder borde ha blöjor och våtservetter hemma. Det är ju hans barn också. Vad anser han om maten de äter hos honom, ska du betala den också?
    ne de e ju just de han ska ju inte ens vara hemma hos sig utan de ska till "farmor"...
    ne någon mat kommer jag inte betala de kan jag säga
  • SandraP81
    AlxNilsson skrev 2011-05-06 12:19:16 följande:
    ne de e ju just de han ska ju inte ens vara hemma hos sig utan de ska till "farmor"...
    ne någon mat kommer jag inte betala de kan jag säga
    Ja jag vet ju som sagt inte reglerna men dte är väl dem man får gå efter antar jag.. själv skulle jag bli rätt förbannad kan jag säga om barnens pappa inte ens tyckte han behövde ha blöjor hemma åt sina egna barn.. hur mycket eller lite han än har dem.
Svar på tråden snabba svar tack!!