Kattmynta någon som har testat?
Någon som har testat? Hur blir katten?
www.guldfisken.se/beta/catalog/product_info.php&products_id=1671
Någon som har testat? Hur blir katten?
www.guldfisken.se/beta/catalog/product_info.php&products_id=1671
Har bara varit med när en kompis "gett" det till sina katter och de blir helt vansinniga! Om man häller lite på en matta så gnussar de runt och slänger sej på rygg i det och har sej, ganska komiskt ser det ut
Min ena misse blir galen av kattmynta. Han hoppar, ålar sig, rullar runt, fnyser, jamar. Han kutar runt i huset, gör kullerbyttor, börjar jaga den andra katten, han blir helt enkelt hur jobbig som helst (och alldeles bedårande gullig). Den andra bryr sig inte överhuvudtaget.
Min katt fick en leksak med kattmynta i och tro mig hon lämnade inte den leksaken i första taget
Vi ger våra missar godis med kattmynta i och de blir stolliga Leker och anfaller händerna (de leker inget annars), och håller man fram en godis till åt dem, så hugger de direkt.
Kan man ge det till kattungar, eller bör det vara till vuxenkatter?
Jag tror du kan ge det även till kattungar.
Finns ju katt godis som innerhåller kattmynta samma sak finns det leksaker.
Våran katt blir helt tossig om hon får sådana godisar, hon rullar runt bland godiset, slickar lite på dem rullar vidare. När de är uppätna så ligger hon kvar och gosar sig, sedan är det precis som om hon får ryckningar i pälsen/skinnet och spinner och kurrar
Min moste berättade att hon hade kattmynta i sin trädgård.
Så när deras katt var liten så hittade den dit
Hon fattade inte vad det var med katten för den hoppad upp och ner gjorde vålter och höll på jätte mycket. Sedan kollade hon upp det och det var katt mynta.
Vissa katter kan bli på värkade av detta för det är som vårat LCD, så blir de ungefär lika påvärkade, men inte alla. Såg detta på animal planet
Finns det nån som hälst forskning på detta? jag menar så att det inte kan vara farligt för katten? vill ju inte droga min katt, men det låter ju som att det är skoj för katten
mina katter blir galna av det.
Har en stor klätterställning till dom som jag brukar duscha med mynta och det slutar med att båda katterna gör kullerbyttor, slickar på ställningen, jamar högt, stryker och rullar sig mot det.
Ibland verkar dom även ha fått en "snetändning" av det då dom börjar tassa varann.. ;)
Min katt ÄLSKAR kattmynta. dte är så roligt att köpa leksaker med mynta i, för hon blir helt tokig Väl värt att testa! Katten blir ju glad