• Angels

Grays American store??

Finns det nu för tiden i Stockholm, eller finns det något likvärdigt kanske?

• Svar på tråden Grays American store??
  • Koppkaka
    Angels skrev 2011-05-06 12:51:03 följande:
    Finns det nu för tiden i Stockholm, eller finns det något likvärdigt kanske?
    Fanns iallafall förra sommaren, ligger i gallerian vid medborgarplatsen. Men när vi var där var det stängt (midsommarhelgen)
    Under mitt hjärta nu, finns en liten du <3 BF 110822
  • Anova
    Koppkaka skrev 2011-05-06 12:53:04 följande:
    Fanns iallafall förra sommaren, ligger i gallerian vid medborgarplatsen. Men när vi var där var det stängt (midsommarhelgen)
    Jag tror du tänker på The english shop och inte Gary's.
    Gary's finns inte längre vad jag vet (det fanns en i Gamla stan och en på Odengatan).
  • Koppkaka
    Anova skrev 2011-05-06 12:58:44 följande:
    Jag tror du tänker på The english shop och inte Gary's.
    Gary's finns inte längre vad jag vet (det fanns en i Gamla stan och en på Odengatan).
    Ah, just ja, det gör jag nog. Hur som haver så ska Gray's finnas också.
    Under mitt hjärta nu, finns en liten du <3 BF 110822
  • Anova
    Trialanderror skrev 2011-05-06 13:04:48 följande:
    www.grays.se/

Dom verkar hålla till i Skärholmens centrum numera.
    De är väl själva företaget som har sitt huvudkontor i Skärholmen, hittar inget annat än att de numera är leverantörer till större butiker.
  • Tattyn

Gray´s är numera bara leverantörer, de har inga egna fysiska butiker, de levererar bla till The english shop och discshop som båda har webbutiker. The English Shop har även 3 fysiska butiker, varav den ena ligger i Söderhallarna vid medborgarplatsen i Stockholm.

• Angels
    Tattyn skrev 2011-05-08 10:07:06 följande:
    Gray´s är numera bara leverantörer, de har inga egna fysiska butiker, de levererar bla till The english shop och discshop som båda har webbutiker. The English Shop har även 3 fysiska butiker, varav den ena ligger i Söderhallarna vid medborgarplatsen i Stockholm.
    Tack för infon! Då ska jag åka till Söderhallarna.

Tack alla ni andra också!
  • Sebastian 891

Ni har även usagodis.se som ligger på Upplandsgatan 6, precis intill norra bantorget. Stort utbud av godis och snacks samt dricka.

Svar på tråden Grays American store??