• Zandra f

Bästa syskonvagnen enligt dig?

Vad för syskonvagn har ni haft och vad finns det föackdelar och fördelar med den?

har kollat på två vagnar som är totalt olika. Babytravels och Babyjogger City Select.

• Svar på tråden Bästa syskonvagnen enligt dig?
  • Jeanette81

Har haft en Urban Jungle syskonvagn till mina barn. Supernöjd, jättebra vagn och barnen har älskat att åka i den!! Väldigt lättkörd.. =)

• Dixie

vi hade en BT och den tyckte jag var mycket bra - stabil och barnen satt bra i vagnen, den lilla kunde jag ha mot mig medan storebror satt framåt - nackdelen var väl att när det var dags för den lilla så fick hon sitta framåtvänd.

nu när vi väntar 3an fungerade jag på att köpa city select (som singelvagn) och provade den i affären, utan barn i och endast en sittdel, och jag upplevde den som mycket svårstyrd om man tex skulle lyfta den över en trottoarkant m.m. 

• Zandra f

Äldsta är 4 ½ cirka, sen dottern blir cirka 20 mån. äldsta har ju inte vagn längre. bara sulky om det är långa promenader osv.

• Zelmilainen

den perfekta/bästa finns dessvärre inte än enligt mig, hehe...

nehepp...
  • Zandra f

nä men den som är bäst utav dem som finns på marknaden. givetvis kan man inte vara nöjd med allt..

• Zelmilainen
    Zandra f skrev 2011-05-14 19:28:49 följande:
    nä men den som är bäst utav dem som finns på marknaden. givetvis kan man inte vara nöjd med allt..
    det finns ingen på marknaden ja e nöjd med
    nehepp...
  • Purlan

Är nöjd med min BT. Bred men rejäl och praktisk. Inga krusiduller. Prisvärd. Hittade en i nyskick på Blocket.

Var intresserad av en babyjogger, men tyckte den var för dyr. Testade den av en kompis med tvillingar och tyckte nog också att den var svårsryrd och handtaget var obekvämt. Gillar att den går att variera i det oändliga.

Svar på tråden Bästa syskonvagnen enligt dig?