• Solan01

Tak till hammock?

Någon som vet var man kan köpa ett nytt tak till en hammock? Har Jysk sådana?

• Svar på tråden Tak till hammock?
  • Solan01

Är det verkligen ingen mer än jag som behövt ett sådant?

• Solan01

Tack för ditt svar. Det har blivit ett stort hål i taket under vintern, så att sy eller tejpa är tyvärr inget alternativ för mig. Svårt det där med storlek, helst skulle jag vilja titta och mäta lite i butik innan jag köper. Men annars beställer jag och chansar, man kanske kan sy om det lite om det inte passar.

• ninan

Kom på en sak! Om du är händig och gillar att sy så finns det ju jättefina vaxade tyger att köpa och då kan du ju svänga ihop ett nytt tak med mönster som ingen annan har! Själv går gränsen vid att tråckla.... tummen mitt i handen.

• Solan01
    ninan skrev 2011-05-12 11:08:10 följande:
    Kom på en sak! Om du är händig och gillar att sy så finns det ju jättefina vaxade tyger att köpa och då kan du ju svänga ihop ett nytt tak med mönster som ingen annan har! Själv går gränsen vid att tråckla.... tummen mitt i handen.
    Ja, det skulle vara coolt om man bara hade ork! Kanske någon gång i framtiden...

Jag hittade hammocktak på Plantagen. De hade svarta och vita, så jag köpte ett vitt.
  • eliasaros
    Solan01 skrev 2011-05-07 21:08:02 följande:
    Är det verkligen ingen mer än jag som behövt ett sådant?
    Jo Du!
    Jag behöver också ett nytt tak till hammoken!
    /Hasse Eliasson
    Västerås 
Svar på tråden Tak till hammock?