• KatjaKaj

Är du en FL nörd?

Ett quiz som blandar lite frågor om själva sajten och frågor om några speciella trådar jag minns. 

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Är du en FL nörd?
  • pluvdo

Nej, jag är en språknörd. Det heter FL-nörd, om något, inte FL nörd. FL nörd är en särskrivning. Usch.

• KatjaKaj
    pluvdo skrev 2011-05-07 14:39:18 följande:
    Nej, jag är en språknörd. Det heter FL-nörd, om något, inte FL nörd. FL nörd är en särskrivning. Usch.
    Vilken tur att du rättade mig, tusen tack.
  • En Åsa

Ja, tydligen. 8 av 8... chansade dock på de 2 sista men ändå.

• cärröförfän
    pluvdo skrev 2011-05-07 14:39:18 följande:
    ja, man blir skitnödig av alla särskrivande människor.
  • KatjaKaj
    cärröförfän skrev 2011-05-07 14:51:29 följande:
    Vilken tur att ni lyckades lista ut vad jag har skrivit ändå, det måste vara svårt att förstå när jag skrev fl nörd istället för fl-nörd.
    Det är tur att det finns så duktiga medlemmar här som är snabba att påpeka folks slarvfel. 
  • KatjaKaj
    cärröförfän skrev 2011-05-07 14:51:29 följande:
    Sen om man vill vara riktigt jävla skitnödig så brukar man börja en mening med stor bokstav.
  • SecretSwallow
    maddlyn skrev 2011-05-07 14:56:55 följande:
    Sen om man vill vara riktigt jävla skitnödig så brukar man börja en mening med stor bokstav.
  • SecretSwallow

Jag trodde denna tråd skulle handla om quizet och om man är en Fl-nörd, inte om särskrivning. Måste ha missat någonting någonstans. Förövrigt fick jag bara 2 rätt, hehe.

Svar på tråden Är du en FL nörd?