Hur ser stranden ut i SIDE, Turkiet??
Funderar på att boka resa till Side Turkiet, sökt info om stränder där men blir lite förvirrad...
Någon som varit där som kan berätta? Barnvänligt? Sten? Sand? Stort?
Funderar på att boka resa till Side Turkiet, sökt info om stränder där men blir lite förvirrad...
Någon som varit där som kan berätta? Barnvänligt? Sten? Sand? Stort?
Det är fin strand där, bra shopping och barnvänligt skulle jag vill säga att det är.
Jag tyckte om Side men akta er för rånare osv dem är jävligt fula där ..jag blev rånad vid en bankomat men dem gjorde det "snyggt" utan att jag märkte det förrens dem var borta... dem tog mitt bankomat kort !
Men det ordna sig och jag fick alla pengar tillbaka av Nordea sen när jag kom hem men ändåå... men på hotellområdet så är det jätte mysigt!
Det är fin strand där, bra shopping och barnvänligt skulle jag vill säga att det är.
Jag tyckte om Side men akta er för rånare osv dem är jävligt fula där ..jag blev rånad vid en bankomat men dem gjorde det "snyggt" utan att jag märkte det förrens dem var borta... dem tog mitt bankomat kort !
Men det ordna sig och jag fick alla pengar tillbaka av Nordea sen när jag kom hem men ändåå... men på hotellområdet så är det jätte mysigt!
Jag har också varit i Side och tyckte inte det var så jättebra faktiskt. Jag hade en bra resa men det berodde mest på sällskapet för själva orten var inte så kul. Jag har varit på charter ett flertal gånger så jag vet ju ändå hur en turistort är men Side var den minst charmiga orten jag varit på. Dit åker jag inte tillbaka!
Men smaken är ju som baken så lyssna inte alltför mycket på mig!
jag gillade Side...