hur tänker män?
Såhär är det. Jag är gift sedan två år. Har tre barn och villa. Jag har börjat tvivla på mitt liv. Har träffat en man på jobbet som gärna spenderar tid med mig (och jag med honom). Ibland säger han saker som att det är så trevligt att vara på jobbet så vi kan äta tillsammans och andra halv-flirtiga saker. Han är en riktig gentleman på alla sätt. Nu var min man på arbetsresa i förra veckoslutet och då gav han vinkar under veckan om att vi skulle träffas på lördagen. Men han anser också att det är fullt normalt att umgås man och kvinna utan att det för den skull betyder något. Han känner min man. Vi var på restaurang på lördagen, inget hemligt med det. Vi pratade och så. Jag gick hem, han gick hem. Han är singel och vill gärna hitta nån säger han. Men varför vill han då umgås med mig? Ofta och mycket? Vad tänker han? Jag förstår ingenting av detta.
Kan någon hjälpa mig. Jag visste inte att det fanns män som var ute efter något annat än sex.. Vad är det i så fall som han får ut av vår relation?? Hjälp mig någon (man).