• pucken

doppresent till kille på 8 månader, som har "allt"?

vi ska väldigt snart på dop, och vi vet inte vad vi ska ge i present! tenngrejer vet vi att han kommer att få. har funderat och funderat men kommer inte på något. lillkillen ärver väldigt mycket leksaker, kläder osv från sin 1 år äldre storebror. vad kan man ge? alla tips mottages TACKSAMT!

• Svar på tråden doppresent till kille på 8 månader, som har "allt"?
  • Miss Upsey Daisey

kanske en sån där filt med lappar längs kanterna??

Var jätteuppskattad när vi gav bort en sån i doppresent!

• pucken

det vet jag inte vad det är för filt =) du har inte bild eller länk till en?

• Lum

En bra sagobok eller en barnbibel! Brukar vara mycket uppskattat!

• Hjärtapåtråd

Sist vi var på namnkalas gav vi en bok (beställd på nätet) som handlade om barnet. sagofabriken.se
    Och lite tröjor med barnets namn på.
    piffy.se

Vi hade namnkalas i söndags för vår son. Han fick bla två små "burkar" med lock i silver. På stod 'min första lock' och 'min första tand'. Tyckte jag va roligt. Sånt skulle jag inte köpa själv. Finns på guldfynd tror jag.

Min dotter fick en rolig längdmätare (som man satte på väggen) på sitt kalas. Dom hade gjort den själva men det finns ju fina att köpa också. En rejäl och fin sparbössa hade jag viljat ha. inte en sån där mini som finns på många ställen. får ju knappt plats tio spänn i.

• pucken

ja, jättebra tips ni har =)

• Jess69

Finns massa med roliga presenter på www.floralin.se och www.bluebox.se

Annars tycker jag en bra doppresent är ett fruktträd (om dom har trädgård
    förstås) men eftersom det inte är säsong nu, så kan man ta nån fin bild från
    nån tidning eller nätet och ge så länge, så kommer trädet sen!

Sen tycker jag presentkort hos nån fotograf är bra oxo...alla föräldrar vill
    ju föreviga sina barn på kort

Svar på tråden doppresent till kille på 8 månader, som har "allt"?