Fixerad vid manlig porrstjärna
Jag surfar porr ibland och gillar en del kinky saker men en gång såg jag en vanlig hardcorefilm och blev helt fascinerad av mannen. Tidigare har jag aldrig tittat på männen i porrfilmer. Jag skulle inte kunna beskriva dem efteråt utan fokus har varit på kvinnan men den här mannen är något extra.
Jag kollade upp hans artistnamn och letade upp flera av hans filmer.Jag har t.o.m. hittat honom på My space och FB! Jag har inte gjort någon vänförfrågan men överväger allvarligt att skriva ett fanmail bara för att jag tycker att han förtjänar det. Han är verkligen som skapt för sitt jobb, helt suveränt het och så dirty. Jag insåg att han har många fans, både kvinnor och män, även om han är straight.
Jag är en helt vanlig svenssonkvinna som aldrig skulle stå för att jag gillar porr öppet (hyckleri på hög nivå, jag vet ) och nu fantiserar jag om att skriva till den här mannen. Han svarar på nästan alla inlägg från fans i sin FB-logg, (där tänkte jag inte skriva, nej
) och han har en offentlig mailadress så det är ingen stalking från min sida men visst är det lite skruvat?
Det här är verkligen inget problem, jag bara förvånar mig själv och ville ventilera lite. Det är inget jag tänker ta upp på kafferasten i fikarummet direkt.
Har ni varit med om något liknande? Har ni kvinnor här favoritporrskådisar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-28 20:13
Jag fick ett jättefint svar. Nu är jag ett ännu större fan. Nästa gång jag ser honom kan jag tänka att den mannen mailade mig ha ha.