• Anonym (Kvinna)

Fixerad vid manlig porrstjärna

Jag surfar porr ibland och gillar en del kinky saker men en gång såg jag en vanlig hardcorefilm och blev helt fascinerad av mannen. Tidigare har jag aldrig tittat på männen i porrfilmer. Jag skulle inte kunna beskriva dem efteråt utan fokus har varit på kvinnan men den här mannen är något extra.

Jag kollade upp hans artistnamn och letade upp flera av hans filmer.Jag har t.o.m. hittat honom på My space och FB! Jag har inte gjort någon vänförfrågan men överväger allvarligt att skriva ett fanmail bara för att jag tycker att han förtjänar det. Han är verkligen som skapt för sitt jobb, helt suveränt het och så dirty. Jag insåg att han har många fans, både kvinnor och män, även om han är straight.

Jag är en helt vanlig svenssonkvinna som aldrig skulle stå för att jag gillar porr öppet (hyckleri på hög nivå, jag vet ) och nu fantiserar jag om att skriva till den här mannen. Han svarar på nästan alla inlägg från fans i sin FB-logg, (där tänkte jag inte skriva, nej ) och han har en offentlig mailadress så det är ingen stalking från min sida men visst är det lite skruvat?

Det här är verkligen inget problem, jag bara förvånar mig själv och ville ventilera lite. Det är inget jag tänker ta upp på kafferasten i fikarummet direkt.
    Har ni varit med om något liknande? Har ni kvinnor här favoritporrskådisar?  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-28 20:13
    Jag fick ett jättefint svar. Nu är jag ett ännu större fan. Nästa gång jag ser honom kan jag tänka att den mannen mailade mig ha ha.

• Svar på tråden Fixerad vid manlig porrstjärna
  • Anonym

skriv till honom Skrattande Tror att han kommer att uppskatta det som vilken skådis som helst!Skrattande

• Anonym (prussiluskan)

Tur att du inte är en man här för attan vad mycket skit du hade fått då över detta inlägget, tror jag!

Men är din man cool med det så skit samma. Flört

• Anonym (Kvinna)

Jag vill ha honom för mig själv så sorry, jag tänker inte avslöja vem det är.

Anonym (prussiluskan) skrev 2011-05-08 18:22:09 följande:
    Tur att du inte är en man här för attan vad mycket skit du hade fått då över detta inlägget, tror jag!

Men är din man cool med det så skit samma. Flört
    Varför skulle man få skit för det? Det är ju studioskådisar som har det som jobb. Tjejerna han jobbar med skriver också små uppskattande inlägg i hans logg och han får jobbförfrågningar från kvinnliga porrskådisar som vill att han ska jobba med just dem. Ni skulle se alla inlägg från kvinnliga fans som undrar när hans nästa film kommer ut. Han spelar tydligen in en just nu som släpps snart.

Grejen med den här mannen är att han ser så sanlöst kåt ut i filmerna, så där dimmig som män lätt blir i den situationen , och man ser att han verkligen tänder på kvinnans kropp, särskilt när han ger dem oralsex. Tro mig, jag har sett en hel del dålig fejkporr så jag är inte lättövertygad.

Dessutom är han byggd som grekisk gud så jag kommer på mig själv med att titta på hans kropp i filmerna, inte kvinnans. Det är en rätt häftig fokusförskjutning för mig. Jag skulle vilja ha honom som skärmbild på jobbet, gärna med stånd, det skulle pigga upp vardagen lite, men då skulle pk-tanterna på kontoret svimma av.     

Ja, jag ska skriva till honom, kanske t.o.m. skicka med en bild. Det vore rätt häftigt om han kommenterade mig. Nätet är ju fantastiskt på det sättet.  

Obs! Jag är singel så jag gör vad precis jag vill.   
  • Kokiboki

Hmmm kan det vara Jean val Jean???

P
  • Anonym (Kvinna)
    Kokiboki skrev 2011-05-08 23:58:44 följande:
    Hmmm kan det vara Jean val Jean???
    Nej, men det ska kollas upp.
  • Anonym

Men åh! Vem är det då? Jag blir ju skitnyfiken!

• ylenolos

Du har honom inte för dig själv nu heller så det gör nog ingen skillnad om 3-4 tanter från FL googlar honom :D

• HäckHäxan
    ylenolos skrev 2011-05-08 18:18:44 följande:
    det enda jag undrar är vem det är :P
    Jag med, hade velat kolla in hans verk OCh jag hade garanterat mailat honom om jag gillade det..
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
Svar på tråden Fixerad vid manlig porrstjärna