• Anonym

Någon som blivit gravid utan att killen fått utlösning?

Undrar somsagt om någon har blivit gravid utan att killen fått utlösning?
    Jag och min kille körde oskyddat i ca 30 sekunder bara.. knappt. O nu ca ~ 2 veckor efter sex och ca 1 vecka sen ÄL (ska ha mens på fre-lör) så har jag börjat få molande värk, lite lätt illamående, ont i svanken... symtomen kommer mest på kvällarna.
    kan tilläggas att smärtan har hållt i sig sen jag hade ÄL vilket är över en vecka sen och jag brukar alltid få ägglossningsmärta men endast i kanske 2 dagar, och dessutom brukar jag få mensvärk innan mens men inte såhär tidigt heller så de är något som förändrats iallafall. Hoppas på att en graviditet kan ha tagit sin början :)

Men vill veta om någon annan har blivit gravid utan att killen fått utlösning?

• Svar på tråden Någon som blivit gravid utan att killen fått utlösning?
  • Anonym

Avbrutna samlag är aldrig säkert så ja, det finns många som har.

• Anonym

jo, det förstår jag också såklart är mer intresserad av o höra dom "historierna" för i mitt fall hoppas jag att jag blivit de men tänker på att eftersom vi körde endast 30sek -1 min så tänkte jag om någon lyckats bli gravid fast man hade sex under så kort tid...

• Anonym

Det kan ju komma ut lite spermier trots att killen inte känner det och han tror att han inte fått utlösning men kanske har det simmat ut några rackare ändå. Det behövs bara en spermie för att bli gravid Skrattande Min kille brukar nämligen få så, en liten skvätt som kommer ut fast han inte känt det. Jag har dock märkt det att det kommit ut lite ändå.

• Anonym

OK. Tack så mkt!!!!!!!!! =) Då hoppas jag på att det hann simma in några små rackare =) hihi.

• Anonym

Hoppas killen vill detsamma då.

• Frontline

Om du nu hoppas på att du blir gravid varför kör ni inte på fullt ut för istället för att doppa i 30 sekunder?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Oja, det vill han
    -

Vi hann faktiskt inte om jag ska vara ärlig, så dum är jag inte att vi bara kör 30 sek o hoppas att de tar sig. utan de kom lite föhinder så vi var tvungna att avbryta men tänkte ifall de fanns nån chans ändå  därav frågan.

• Anonym

är i precis samma sits :) fast vi hade väl sex ungefär 2 minuter innan vi blev avbrutna av att  en ringde på dörren så de blev o avbryta snabbt, sen skulle jag åka bort dagarna efter så vi hann inte ha mer sex så jag hoppas innerligt att de "tog sig" på dom 2 minuterna, men vågar inte hoppas på för mkt men men :) om ni vill ha barn så hoppas jag att de tog sig på erat "lilla" försök oxå....:)

• Anonym

Men vaaa?? vad hände där??? Skulle skriva de där i en annans tråd som var med om samma sak med avbrutet men hoppas på o bli gravid, så råkade jag nog skriva in det i min egna tråd. trodde jag var i hennes tråd, ojoj **skäms**  jaja jag får skylla på att jag är trött :) de var anledningen iallafall... de ringde på dörren å en vännina kom förbi, så därför avbröt vi så vi brukar inte göra det :) men vi hann nog ha sex i ungefär i 2 minuter o inte dryga 1 minut som jag skrev här innan, tänkte att de inte kunde vara så kort tid som 30 sek-1 min så tippar att de va lite längre än så...

Svar på tråden Någon som blivit gravid utan att killen fått utlösning?