• Valborgs

Vad har ni för planer på midsommar?

Vi har inga planer alls än så länge :)

Är bjudna på en fest, men då jag är gravid känner jag inte riktigt för "fylleslag".. ;) Skulle vara bra mycket mysigare att åka iväg bara familjen till någon liten camping eller dylikt. Har ni några tips? Vi bor i närheten av Öland och visst, det är fint där, men det vore roligt att testa på något nytt.. :)

• Svar på tråden Vad har ni för planer på midsommar?
  • Majsan70

Vi går till Liseberg varje midsommar. Ingen sk. midsommarmat o ingen dans runt stången..bara en trevlig dag.

• Anova

Vi brukar vara hemma, grilla lite och bara ta det lugnt.. Men i år verkar det som vi ska fira på familjens landställe.

• sjöberg75

Vi brukar samlas ett gäng för lite festligheter men i år blir vi hemma för dagen efter åker vi till en stuga vi hyrt. 

• Lilium

Det blir middag hos mormor och morfar, såsom det alltid varit.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
  • Mirakel familjen

Vi gör som tidigare år. Firar med släkt och vänner.

Vi är 5-6 familjer som tar med sina husvagnar hem till vännerna som har stor trädgård/tomt så vi får plats med våra husvagnar. Det blir 3:e året vi är där. Tidigare år har vi varit på olika campingar. Men vi tycker det är för mycket fylla för barnen. Så då har vi gjort detta istället.

Men förra året var vi bara där över dagen pga att jag var hög gravid och skulle snittas 4 dagar senare. Men dottern ville ut tidigare hon kom redan 2 dagar efter midsommarafton.

Vi firar med barnen på dagen på kvällen har vi och ett annat par bröllopsdag. Så då firar vi det.

Så i år blir vi 12-13 vuxna, 1 bebis, 9 barn och 2 tonåringar. Om nu alla kommer.

• RocketQueen

Jag och mannen går till Skansen och tittar på firandet, sen blir det hem och grilla med några få nära vänner. Perfekt för oss.

Svar på tråden Vad har ni för planer på midsommar?