• star67

Var hittar man Konstgräsmatta till balgongen??

Undrar var hittar man Konstgräsmatta som man brukar använda till balkongen?? vill köpa till altanen som är ca 4,5x 4,80. men 4x4,5 blir bra. hittade på jula men man måste köpa 3 st de är 4x1, frågade en affär här o de hade 4x5 sa de kostar blir ca 1800kr. kan det verkligen bli så dyrt??

• Svar på tråden Var hittar man Konstgräsmatta till balgongen??
  • Åssi

Jag köpte på Bauhaus i helgen och är helnöjd.
    Jag valde den grå som är så mycket snyggare än det gröna tycker jag. Där har de i bredderna 4 m eller 2 m på löpmeter. Kolla deras hemsida!

• star67

jag har kollat men hittade inte kan du länka till produkten?? du mycket betalade du för??

• Åssi

Jag hittar den inte på Bauhaus hemsida heller nu! Förvånad. Men jag köpte där så sent som i helgen Glad

Jag köpte en 4-meter bredd och en 2-meterbredd, båda 4,5 m långa då min altan är 4,50*5,70. Jag valde den grå med dränering som kostade 49:-/m2. Det fanns grön utan dränering för 29:-/m2

Det jag köpte gick på 1.300:-  

Om du inte har så långt dit så åk dit och kolla.

• star67
    Åssi skrev 2011-05-09 14:04:32 följande:
    Jag hittar den inte på Bauhaus hemsida heller nu! Förvånad. Men jag köpte där så sent som i helgen Glad

Jag köpte en 4-meter bredd och en 2-meterbredd, båda 4,5 m långa då min altan är 4,50*5,70. Jag valde den grå med dränering som kostade 49:-/m2. Det fanns grön utan dränering för 29:-/m2

jag ringde kundtjäns o frågade om de har en varuhus här men det hade de inte.  vill gärna se hur den ser ut innan jag beställer. jag vill köpa en grön.
  • star67
    Åssi skrev 2011-05-09 14:04:32 följande:

köpte du din på nätet?? ringde kundtjänst men hon sa att de säljer inte över nätet.Rynkar på näsan.
Svar på tråden Var hittar man Konstgräsmatta till balgongen??