• Anonym (Vän)

Några som söker vänner i Eskilstuna??

Hej!

Jag känner mig lite ensam, skulle vilja ha nya vänner... Har en del, men de har flyttat härifrån och jag har nån här som jag umgås med ibland. Men jag skulle vilja ha fler vänner... Har en sambo och en underbar dotter som är 2år. Är det fler som känner att de vill ha fler vänner, eller hur man säger...

jag bor i Eskilstuna... Någon mer?

Kanske blev ett konstigt inlägg, men jag saknar helt enkelt vänner, som man kan prata om allt, ha skoj tillsammans =)

Hoppas nån hör av sig!!

• Svar på tråden Några som söker vänner i Eskilstuna??
  • Comolla

Här är en Eskilstunabo som gillar att träffa nya människor!

Varför anonym om du vill träffa nya människor? Lite svårt att veta vem du är ;)

• soda

Här är en till eskilstuna bo som gärna träffar nya människor

• 82jossi

Hej =)

Råkade trycka så att det blev Anonym =) Tokigt!

Vad kul att det är fler från E-tuna som vill lära känna nya människor =)

Nu skriver jag till er båda på en gång... Vad har ni för er om dagarna? Jobbar? Har ni barn?

• soda
    82jossi skrev 2011-05-10 21:52:36 följande:
    Hej =)

Råkade trycka så att det blev Anonym =) Tokigt!

Vad kul att det är fler från E-tuna som vill lära känna nya människor =)

Nu skriver jag till er båda på en gång... Vad har ni för er om dagarna? Jobbar? Har ni barn?
    Jag har inga barn än iallafall och om dagarna så jobbar jag timmar som personlig assistent, vad gör du själv?
  • 82jossi

Hej!

Just nu är jag tyvärr arbetslös, men söker olika jobb för fullt! =)

• Comolla

Jag är mamaledig till en tre månaders.. Underbar period att vara hemma :D
    Förstår inte varför sambon suckar åt tiden på året våra barn är födda...
    Tjejen är född i januari och killen i februari så andra gången jag får vara hemma hela våren och sommarn!! Helt underbart!

• Live In The Moment

Hej hej!

Hakar gärna på här, bor i Eskilstuna med man och två döttrar (1½ och 5½). Just nu är jag hemma med min yngsta dotter, samtidigt som jag pluggar heltid på distans den här terminen. Läser till gymnasielärare, färdig nästa sommar. :) Jag bor i Hällby. Var bor ni andra?

Jag känner precis likadant som TS, de flesta av mina gamla vänner har flyttat från stan... för att plugga eller jobba. Jag älskar att vara hemma med min familj, men kan ibland sakna någon att ta en fika med, en promenad, bio... bara träffas. Kompisar som man kan höra av sig till när man vill prata eller hitta på något.

• Dojdan

Här är en till Eskilstuna-bo! 25 år och i planeringsfas för min och sambons första barn :)

• mammaJohanna89

Söker också vänner att kunna umgås och prata med ..
    Är en 21 årig 2 barns mamma =)
    hör gärna av dig om du vill..

• 3 barns mamma

Hej :)
    Hakar gärna på här också. Jag bor i Eskilstuna har 3 barn. En son på snart 2 år och tvilling tjejer på 2 månader. Jag är mammaledig :)

Svar på tråden Några som söker vänner i Eskilstuna??