• Gotlandsunge

Var kan jag hitta en snygg anslagstavla?

Hej!

Finns det någon som kan tipsa mig om en sida med snygga anslagstavlor.
    Har googlat, men hittar inget.

Har tyvärr varken tid eller ork att göra en egen utan letar efter en snygg stilfull anslagstavla
    på internet. Hittar bara sådanadär tråkiga "bruna".

Tack på förhand för tips!

• Svar på tråden Var kan jag hitta en snygg anslagstavla?
  • Pia och Elna

Det vill jag också ha tips på. Göra en egen ville du ju inte men jag har sett en snygg hemmagjord som var en tavelram med hönsnät påhäftat så satte man fast grejer med miniklädnypor. Något sådant hade varit kul att hitta.

• Amazina

Det finns någon form av  "metallfärg" som man kan måla på en plan vägg. Om man vill med vanlig färg ovanpå. Sedan fäster du papper med magneter på. Tror dock den magnetiska kraften är ganska svag, så man kan inte säta upp för mycket...

• Amazina
    Amazina skrev 2011-05-09 22:08:42 följande:
    Det finns någon form av  "metallfärg" som man kan måla på en plan vägg. Om man vill med vanlig färg ovanpå. Sedan fäster du papper med magneter på. Tror dock den magnetiska kraften är ganska svag, så man kan inte säta upp för mycket...
    www.alcro.se/Inomhus-Magnetvagg-Magnet.aspx
  • Gotlandsunge

Tack snälla ni för era svar!

Floff - på granit hittade jag en enkel svart. Den var helt okej faktiskt.
    Blir nog att beställa den :)

• vampyria2

Jag tog en duk som var gjort i lite tjockare filt, finns på åhlens att köpa och satte upp den på väggen som anslagstavla. Blev ganska fint om jag får säga det själv, ja är den på väggen om ni inte förstod det  

• Pia och Elna
    vampyria2 skrev 2011-05-09 22:37:10 följande:
    Jag tog en duk som var gjort i lite tjockare filt, finns på åhlens att köpa och satte upp den på väggen som anslagstavla. Blev ganska fint om jag får säga det själv, ja är den på väggen om ni inte förstod det    

Vilken smart lösning
Svar på tråden Var kan jag hitta en snygg anslagstavla?