Ni som äter/ätit pergo. Hjälp?
Det är så att jag äter pergotime, fjärde månaden denna månad och jag trodde att jag blivit gravid, men så är inte fallet, tyvärr :( Jag kände äl i påskhelgen, tror jag hade den lördag 23 april, jag testade inte denna månad utan vi körde bara på ;) Bm sa att om jag kände äl så har jag äl, min äggledare sitter väldigt nära eller fast i livmodern, därför känns det väldigt mycket.. MEN grejjen är att min mens inte kommit, den brukar komma 15 dagar efter äl, och nu är det dag 17-18 efter äl, och negativa graviditetstest (testlagret) Jag har även att det känns konstigt i magen, därför trodde jag på graviditet, har även att det drar ungefär vid vänstra ljumsken när jag går eller ändrar ställning. Jag har haft nu ett par dagar som äl-flytningar, trådiga o genomskinliga, men inte ont, äl kan väll inte komma två veckor försent?? Innan mens brukar jag alltid ha kraftiga mjölkvita flytningar, men de är borta... Börjar bli lite orolig.. Vart är mensen? Vad är det som känns? Hade jag inte äl? Nån som vart med om liknande, och kanske vet vad det beror på? Skulle bli jättejätte glad av svar, eller bara teorier :) KramKram