• Anonym (nyfiken!!!!)

hur känns det att ha anal sex? för er män och kvinnor?

Jag har aldrig haft analsex! och nu är jag jättesugen på analsex, eller mest nyfiken på hur det känns, vad rekomanderar ni? vad tycker ni själva om analsex?  

gör det ont för er tjejer? eller e det skönt för er killar?

själv har alltid tyckte om smeka rumpa,pussa o ta på det, de ger mig enorm njutelse.

Hör av er med kön, ålder, civilstånd tack.

• Svar på tråden hur känns det att ha anal sex? för er män och kvinnor?
  • Illusion

som en stor bajskorv som åker in och ut. du kan ju tänka dig själv hur upphetsande det är med en bajskorv i röven som inte kan bestämma sig.

det gör ont utan överdos av glidmedel. 

• Anonym (nyfiken!!!!)

ja jag kan tänka mig, men kanske om du har sj provat det utan glidmedel gjorde ont för dej? jag e mest nyfiken på det känns, om de e skönt eller ej.

• blackfallingstar

Har inte heller haft det så kan tyvärr inte ge dig några svar, men det är bara och kör på och utforska dig själv och din partner.

Good luck.

• Illusion
    Anonym (nyfiken!!!!) skrev 2011-05-10 12:28:23 följande:
    ja jag kan tänka mig, men kanske om du har sj provat det utan glidmedel gjorde ont för dej? jag e mest nyfiken på det känns, om de e skönt eller ej.
    det är individuellt hur det känns ju, men det jag menar är att det inte är skönt för nån utan glidmedel. det är nog till och med fysiskt omöjligt att ta emot kuken i analen utan glid. speciellt utan att göra illa analen. så nej, jag har inte varit dum nog och provat utan glid.

jag tycker inte det är skönt nej, men det finns ju vissa tillfällen då det ändå passar.. när man är lite extra kinky o dyl. andra tycker säkert det är det skönaste som finns. 
  • mona83

Jag tycker bara att det känns som att man skita på sig, känns väldigt obehagligt. Så det är inget för mig

L.O.V.E
  • Anonym

Tycker inte alls om det - hur mycket glid vi än har.
    Ett finger är jätteskönt men en hel kuk - nej tack!

• Anonym (Gillar ibland=))

Jag gillar det ibland och ibland inte. Vissa tillfällen är man så upphetsad så "vanligt" samlag inte känns tillräckligt.
    Men då gäller det att ha mycket glidmedel och en kille som är försiktigt. Har man en dåliig upplevelse första gången så gillar man det nog inte sen.

Jag är tjej, 22 och singel

• Gunsan75

Jag tycker det är skönt. Men man kan inte bara köra på direkt. Man bör mjuka upp först och ha glid givetvis.

• blackfallingstar

Hej Mona! håller helt o hållet med dig, känns som om man ha en hård bajskorv i sig som inte kommer ut eller in, den sitter i vägen o man måste ta sig i väg! usch va det kan vara jobbigt, men visa tycker att de kan vara skönt med glidmedel och rätt sällskap.

kramar..

• Illusion

Det finns en tub, anal-nånting, som liksom bedövar och ger glid. Den använder jag när jag har analsex. För det är ju inte känslan av kuken i röven som är själva grejen, utan det är just själva grejen som är grejen.

Svar på tråden hur känns det att ha anal sex? för er män och kvinnor?