Fick ett anonymt brev på posten om att maken är otrogen!
Hela mitt liv har just ställts på sin spets. Fick i veckan ett anonymt och mycket välformulerat brev på posten om att min man har har en pågående affär sedan i höstas med en kvinna. Får väl säga att jag blev väldigt förvånad för det var faktiskt det sista jag trodde att min man skulle göra. Var på vippen att avfärda det hela men gick ändå in och kollade på hans vänner på Facebook och det visade sig att den utpekade kvinnan och min man är vänner där. Jag känner inte kvinnan men vet vem hon är.
Min man förnekar allt och hävdar att det är någon som vill oss illa. Jag har kontaktat kvinnan i fråga också via mejl men hon svarar inte. Varför kan man fråga sig?
Vet inte vad jag ska tro. Jag vill välja att tro mer på min man än en anonym brevskrivare men jag har svårt att lita fullt ut på honom. Hade jag haft ett namn på den som skrivit brevet så hade jag kunnat lita mer på denna information men skickar man ett anonymt brev till någon med så pass allvarligt innehåll så är det inte av ens goda vilja. Snarare gör man det av illvilja.
Jag ligger lågt ett tag och gör inga förhastade beslut för vi har barn ihop. Kanhända att jag får veta mer om ett tag. Men jag skulle så gärna vilja ta en paus från mina tankar ett tag.
Skulle ni lämna era män pga anonyma anklagelser?