• Tessmor

Bästa födelsedagspresenten till 3 årig tjej!!?

Hej!
    skulle vara jättebra att få en massa tips på födelsedagspresenter till min lilla tjej som fyller 3 år snart!

Vad har ni köpt/gjort?

Det enda jag vet tror att hon verkligen skulle uppskatta är en käpphäst så det har jag tänkt köpa, sen vill jag köpa en sandlåda men det passar inte just nu eftersom vi ska till att flytta... men det blir nog senare i sommar iallafall :)

Sen är det ju kul om man hittar något som även är bra för utvecklingen?

• Svar på tråden Bästa födelsedagspresenten till 3 årig tjej!!?
  • 071001

Cykel
    Plastpool
    Dockskåp (kanske för tidigt när jag tänker efter)
    Sparkcykel

• Tessmor

Hej!
    det är så härligt med snabba svar!

sparkcykel? det har jag inte ens tänkt på. Hon har bara haft 3-hjuling hittils. Hon är väldigt liten till växten. Men jag ska få köpa en begagnad cykel av en bekant så det kommer hon få snart.

• 071001

Finns sparkcyklar med tre hjul så det blir lättare att hantera för de små.

• Tessmor

#4 aha! det lät ju lite kul! ska titta efter det!

Ingen annan som har tips på presenter???

• Thegran

pippihuset i trä från micki?

• MammaJohanna1

Pysselsaker - limstift, klistermärken en liten riktig sax osv.
    Pärlor att göra pärlplattor och halvsband av (finns plattor för stora pärlor också om det är för pilligt med de små). Böcker är alltid en hit här hemma
    Ett litet anteckningsblock, blyertspenna och sudd. Min treåring "skriver" små listor och brev hela tiden.

• Mast

Springcykel/balanscykel (cykel utan kedja o trampor). Sonen fick en sådan som 2-åring. Som 3- åring cyklade han utan stödhjul på en vanlig barncykel. Perfekt för att träna upp balansen

Svar på tråden Bästa födelsedagspresenten till 3 årig tjej!!?